Modeltekeningen Norderney + Möwe gezocht

Discussie in 'Tekeningen' gestart door Rob, 24 mrt 2006.

  1. Rob

    Rob Forum veteraan

    Lid geworden:
    30 mei 2002
    Berichten:
    1.948
    Locatie:
    Zutphen
    Ik heb de Norderney met Möwe als gebouwd model gekocht. Wie kan mij helpen aan de bouwtekeningen van deze modellen?
     
  2. pentip

    pentip

    Lid geworden:
    17 apr 2006
    Berichten:
    500
    Locatie:
    Gennep
    Heb je ze al?

    Ik had je een pb gestuurd maar geen reactie.
     
  3. Ruud Christiaens

    Ruud Christiaens

    Lid geworden:
    7 dec 2020
    Berichten:
    2
    Locatie:
    Horst, Limburg
    Beste Rob, Ik ben ook op zoek naar tekeningen van de Möwe, heb jij toevallig nog tekeningen ontvangen?
    Ik heb zelf nog de tekeningen van de norderney.
     
  4. pentip

    pentip

    Lid geworden:
    17 apr 2006
    Berichten:
    500
    Locatie:
    Gennep
    Ruud, ik heb werf tekeningen van de latere versie van de Mowe, ben de naam even kwijt maar dat bijbootje is wat aangepast in de tijd dat de Norderney ook gemoderniseerd werd.
    Tekeningen zoals ze in de doos zaten van de Mowe heb ik niet maar het zijn ongeveer 3 onderdelen plus wat binnenwerk dus dat zou toch vanaf de foto's ook moeten lukken.
     
  5. Ruud Christiaens

    Ruud Christiaens

    Lid geworden:
    7 dec 2020
    Berichten:
    2
    Locatie:
    Horst, Limburg
    Hoi Frank, dank je voor je reactie. Het klopt dat het maar een paar onderdelen zijn, ik had zelf ook het plan al om aan de hand van foto's deze verder in elkaar te zetten.
    Was meer onder het motte van nee heb ik en ja kan ik rijgen.

    Ik heb ooit het model gekregen van een oom van mij maar dat is al heel lang geleden, ik was simpel nog te jong, nu heb ik zelf een RC vrachtwagen en dacht laat me de boot ook weer eens oppakken. De norderney zelf en de peilboot.
     
  6. pentip

    pentip

    Lid geworden:
    17 apr 2006
    Berichten:
    500
    Locatie:
    Gennep
    Ik zal de foto's voor je opzoeken, op zich wel leuk om de echte een keer te bekijken. Er zitten wel leuke dingetjes op en aan om na te maken. Vooral wat messingwerk waarmee je veel detail kunt toevoegen.

    Ik zie dat je niet heel ver weg woont, dus als je een keer de Norderney wilt bekijken (ik heb er nog twee: eentje in aanbouw en eentje (niet door mij) gebouwd) dan kan dat. Ze staan wel te koop maar dat schiet meestal toch niet op dus roep maar als het je helpt bij je project.

    Stuur me bij interesse even een 'conversatie' met je emailadres, dan stuur ik je een pakket bestanden en foto's.
     
  7. A3 Jansen

    A3 Jansen

    Lid geworden:
    22 dec 2017
    Berichten:
    61
    Locatie:
    leeuwarden

Deel Deze Pagina