Modelvliegclub Beuningen

Ik heb laatst gehoord dat er een modelvliegclub in Beuningen/Wijchen is welke vliegt op een veld in de buurt bij de groene heuvels.

Hier kan ik enkel totaal geen info over vinden, weet iemand hier wat van en kan diegene mij de info hierover geven?

Alvast bedankt.

Erg leuke club. Een aantal van de jongere leden zijn hier ook op 't forum te vinden.

Intussen is het aantal heli-piloten ook flink toegenomen. En vers bloed is, wat mij betreft tenminste, altijd welkom! :D

Hoi Hubris,

erg leuk, ben inmiddels ook in contact met de voorzitter en ik kom morgen (zondag) even een kijkje nemen...dan nog even het brevet halen maar dat lijkt me niet zo'n probleem...ben je er toevallig zondag ook?

Groet Guus

Vandaag een kijkje gaan nemen en het is inderdaad een erg leuke club, goed geholpen, veel helivliegers dus wat wil je nog meer...ik ga me aanmelden..

Hey Guus,

Zoals Bas al melde , welkom bij de club, weer nieuwe actieve helivliegers erbij :D. Laat maar weten wanneer je wil afvliegen dan zal ik er zijn. En dan op naar 3D....;)

Mzzl
Danny

Laatst bewerkt:
Vandaag sowieso twee nieuwe helivliegers bij de club, Ruud was er vandaag ook en hij meldt zich ook aan. Vliegt eveneens met een trex 600 E (SP) en een trex 450...

@Danny
Ik wil graag niet aankomende zondag maar die zondag erop afvliegen, kijk maar of dit jou uit komt.

oh leuk, ik woon ook in beuningen en zat ook te zoeken naar een vliegclub ik ga daar is ook een kijkje neemen, maar vaak vlieg ik met me model vliegtuigjes bij de dijken van beuningen daar heb je grote ruimte en helemaal leeg.

Back