Modelvliegclub Europoort evenement

Zaterdag 13 december 2008 is Rookie-day letterlijk in de kou gevallen en daarom doen we het zaterdag 23 mei 2009 over.
IMG_2500.jpg

Iedereen die meer wil weten van modelvliegen of zelf wel eens een stukje wil vliegen om te voelen wat het nou is organiseren we op zaterdag 23 mei "Rookie-day". Op deze dag staan er vanaf 13:00 trainings-toestellen gereed en zijn er instructeurs waarmee je kan vliegen. Door de gekoppelde zenders kan een instructeur direct ingrijpen als het even niet gaat.
Het is wel van belang om je van te voren even op te geven, stuur hiervoor even een PB naar mij.

KeurJeKist_klein.jpg

Ik hoop dat het weer er goed uit blijft zien voor morgen Max!
Trouwen,als het weer en de tijd een beetje meezitten wil ik wel een F4C Demo geven wat vliegfiguren betreft alvorens eerst alles even uitgelegt te hebben hoe er gevlogen zou moeten worden(ik zie het voor mezelf gelijk als een training voor de volgende wedstrijd op Rozenburg).
Hierin zitten n.m.l ook figuren die voor het brevetvliegen gelden!
Ik hoor het morgen wel!

Mvgr hans

Zaterdag 20 juni 2009 organiseert Modelvliegclub Europoort een Midsummer-Fly. Deze dag is zoals alle evenementen voor iedereen die wilt vliegen of meer wilt weten van modelbouwvliegen. Rond 13:00 zullen de eerste vliegtuigen / helikopters de lucht in gaan. Ben je wel in het bezit van een KNVvL brevet maar geen lid van de MVE, laat het me weten en kom gerust een dagje gastvliegen.

MidSummerFly2009_small.jpg

Back