Modelvliegen in Breskens.

Hoi Allemaal,

Ik zit voor mijn stage een ruime tijd in Breskens op kamers samen met een klasgenoot.
Nu in de winter komen we altijd in het donker aan en doen we nu dus nachtvliegen met shockflyers en iets grotere kistten.

Ik vroeg me alleen af of er misschien meer vliegers zijn in of rondom Breskens ?

Groeten Yannic.

Ik ken er wel aan de andere kant van Zeews Vlaanderen .
Vraag hier op t forum maar aan PASCALL,die weet het nog beter!
Das ook zo n fladderaar ,gr Pollekepop

ook lang geleden he Andre , nog de beste wensen

jij ook de beste wensen Norbert, t'is zeker allang geleden, vliegen heb ik al jaren niet meer gedaan maar heb nog wel al mijn vliegtuigen staan,

ik ga proberen deze zomer weer eens een vluchtje te wagen maar weet alleen nog niet waar.het moet wel veilig zijn voor iedereen:mrgreen:

de nieuwe leden MOETEN ELECTRO, spijtig maar het is zo .
ik ben ook lid in de club van Zomergem, daar was het nog anders daar IEDEREEN ELECTRO, ook de oudere leden .

ik ben daar 20 jaar lid, en moet ik al mijn benzine vliegers dan verbranden ???
NEE TOCH? EN IK HEB DIT HELPEN VERZINNEN

ik zeg niet dat je je benzine vliegers moet gaan verbranden ,maar wat maakt het voor het geluid nog uit als men toch met benzine vliegers blijft vliegen? je zal maar met 20 oud leden de hele dag op benzine tegelijk de lucht ingaan. wat een lawijt geeft da nog jong:turn-l:

Mag een oud lid met een nieuw verbrandingsmotortoestel komen, of moeten zijn nieuwe toestellen ook elektro zijn?

Haha hele goede vraag Ron,

Maar gezien hij de regels zelf heeft helpen verzinnen, zal het mij niks verbazen dat een oud lid meer rechten heeft dan een nieuw lid,en dat een oud lid dus gewoon met nieuwe brandstof vliegtuigen mag blijven afkomen..:)

Back