Danny Mulders
verslagschrijvers
Vroeg me eigenlijk af op welke clubs jullie vliegen, en wat de voor- en nadelen van die club zijn.
ik lees namelijk dat op sommige clubs maar op bepaalde dagen tot bepaalde tijden gevlogen mag worden...
Ik begin wel:
Ik vlieg bij MVC The Wings in nistelrode, de voordelen van die club zijn: onbeperkt vliegen van zonsop- tot zonsondergang, 7 dagen per week ( Sanka gaat 's zomers voor dat ie moet werken nog even vliegen om 6 uur 's ochtends :lol: )
en er is geen ledenstop. ook is het er erg gezellig. mooie dikbegroeide grasmat.
Nadelen: omringd door een bos, dus als er eentje neerstort is het lang zoeken, en het aanvliegen is riskanter. ook is het schrikdraad te hoog naar mijn zin. en het clubgebouw is inbraakgevoelig. aan de westkant van het veld mag niet gevlogen worden in verband met de snelweg en de hoogspanningskabels die er op 100meter afstand liggen, en de pits ligt ook op de westkant. en de grasmat ligt in het oosten ongeveer een halve meter hoger dan in het westen, dit is niet fijn als je uit het zuid-oosten ( mijn vaste landingsroute) aan komt vliegen, aangezien je eerst over het hoge schrikdraad moet, en dan ook nog eens de hoogte van die heuvel moet bedwingen...
Nu jullie!! clubnaam, clublocatie, en voor+nadelen. :wink:
ik lees namelijk dat op sommige clubs maar op bepaalde dagen tot bepaalde tijden gevlogen mag worden...
Ik begin wel:
Ik vlieg bij MVC The Wings in nistelrode, de voordelen van die club zijn: onbeperkt vliegen van zonsop- tot zonsondergang, 7 dagen per week ( Sanka gaat 's zomers voor dat ie moet werken nog even vliegen om 6 uur 's ochtends :lol: )
en er is geen ledenstop. ook is het er erg gezellig. mooie dikbegroeide grasmat.
Nadelen: omringd door een bos, dus als er eentje neerstort is het lang zoeken, en het aanvliegen is riskanter. ook is het schrikdraad te hoog naar mijn zin. en het clubgebouw is inbraakgevoelig. aan de westkant van het veld mag niet gevlogen worden in verband met de snelweg en de hoogspanningskabels die er op 100meter afstand liggen, en de pits ligt ook op de westkant. en de grasmat ligt in het oosten ongeveer een halve meter hoger dan in het westen, dit is niet fijn als je uit het zuid-oosten ( mijn vaste landingsroute) aan komt vliegen, aangezien je eerst over het hoge schrikdraad moet, en dan ook nog eens de hoogte van die heuvel moet bedwingen...
Nu jullie!! clubnaam, clublocatie, en voor+nadelen. :wink: