Modelzeilen agenda 2014

zou gaarne weten wanneer daar gevaren wordt ,of is dat inzidenteel of wekelijks,vindt het wel gezellig als we met meer zijn ,aleen is maar alleen.vgr tonsr

beste modelzeilers,
Als jullie een goed zeilwater in de buurt van Rotterdam zoeken ga dan naar de Tweemanspolder bij Zevenhuizen : een waterbergingsgebied dat in verbinding staat met de Willem Alexander - roeibaan maar het is daar prima zeilen op de zijboezems van de roeibaan : breed en , heel belangrijk, aluminium vlotten om je boot tewater te laten.Ik zeil daar zelf met mijn Jubilee van 13 kg , liefst bij BF 4 want dan heeft-ie het pas naar zijn zin.Het waait er meestal stevig , dus geen omgeving voor spul dat ontworpen is voor chinese karpervijvers en al bij Bf 1 plat gaat...
groetjes,
Ard

ard vertel eens hoe ik daar kom ,ik rij wel eens daar in de buurt ,ik weet de rotte meren te vinden ,maar verder houd het even op,een straat naam voor tom tom is ook makkelijk hoor het graag ton.

Borden wilem alexander roeibaan volgen.In de buurt van de startvlotten is een parkeerplaats omringd door prima zeilwater en vlotjes.In het voorjaar wel eens een beetje alg ,opletten dan, maar in het algemeen heerlijk daar , wind ,golven en de ruimte !

Ard

Sorry lezers,
De polder is de Eendragtspolder.Zoek op Google maps naar Willem Alexander roeibaan en het kan niet missen,
Misschien tot kijk.....
Ard

jongens bedankt ik kom daar zeker is kijken ,ik heb zelf een atlantis dus een laag kantje is wel prettig om haar te water telaten.wat ook prettig varen is na de zomer het kralings strandbad ,redelijk dicht bij de auto grote parkeerplaats ,en een steiger jammer is wel dat hij een beetje hoog is maar het is tedoen,wat wel leuk is je kan aan de binnenkant van het steiger varen de boot kan nooit weg bij een mogelijke storing want de steiger blokt hem of hij loopt op het strand en ruimte zat,de andere kant van de steiger ligt de plas waar je ook lekker weg kan varen .ook varen wij nog wel eens op de krabbe plas ,wat verder van de auto van daan maar machtig mooi varen altijd winderig geen hoog bou of bomen en ook schoon ,mooi vaar water om te zeilen. vgr tonsr

wintertoertocht zondag 14 december 2015

Op zondag 14 december zal M.V.WOUBRUGGE wederom een gezellige toertocht organiseren langs de Ringvaart in de Haarlemmermeer.*

Start is om 11 uur vanaf locatie: Huigsloterdijk 173, 2157LL Abbenes. (Vredenburg).*
De tocht is totaal 8 km met als keerpunt restaurant Kaagzicht.*

Bij vertrek aan de startlocatie bij Aad en Joke Bervoets is er koffie, bij terugkomst zal de soep klaar staan.*

Dus alle ingrediënten zijn aanwezig voor een gezellig toertocht.*
Kom ook en doe gezellig mee.*

namens de zeilcommissie Modelbouw Vereniging Woubrugge.

Back