Modelzweefvliegtuigen.nl

Hallo beste mensen,

Ik heb een vraagje over de site : Modelzweefvliegtuigen.nl
Heb al een paar mailtjes gestuurd naar "info@modelzweefvliegtuigen.nl"
voor advies over de zwevers die daar opstaan maar ik krijg maar geen reactie,
de site is ook al erg oud als je bij het nieuws kijkt staat daar 08-05-2005.

Weet iemand hier iets van?

Groeten Ilja

Mhhh, dat geeft niet echt veel hoop als de laatset wijzing in 2005 was.

Ook vindt ik dat er weinig (eigenlijk geen) contact gegevens instaan als jke iets wilt verkopen lijkt mij dat toch wel handig evenals een telefoonnummer.

Volgens de site van de KVK bestaan ze nog wel maar of ze nog aktief zijn ik betwijfel het.

Dit kom je op de KVK site tegen:
Naam: Modelzweefvliegtuigen
Vestigingsadres: Molenacker 42
Vestigingsplaats: 5061KT Oisterwijk
Internetadres: Modelzweefvliegtuigen.nl
KvK-nummer: 18071214 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging

Zeker als je al een paar mailtjes gestuurd heb zonder reaktie dan vrees ik het ergste.

Zou trouwens ook niet zo heel snel bij hun iets bestellen als ze zo weinig ifo geven op de site qua contact gegevens dat schept niet echt vertrouwen.

Ik heb vorig jaar contact met ze gehad per email. Uiteindelijk niets bij ze besteld omdat de keuze op iets anders viel. Toen kreeg ik steeds vlot antwoord. Volgens mij werken de jongens van deze site bij Coenraad, je kan eens proberen daar te informeren.

ik heb ooit twee dragons gekocht bij deze website. op dat moment waren ze net bezig een nieuwe zaak op te zetten. daarom kreeg ik meestal 's avonds pas bericht. Ik heb eerst een vraag gesteld via de site en kreeg meteen die avond een telefoontje en al mijn antwoorden zijn toen ook beantwoord. daarna gewoon de bestelling geplaatst en een weekje later lag het spul op de stoep.

veel succes met je aankoop ;)

gr niels

Vorig jaar via mail een toestel gekocht.
Antwoord duurde wel eens een dag, maar alles netjes geregeld.
De aanbiedingen passen ze wel aan. Dus de site wordt toch regelmatig aangepast.

Hoi Ilja,

Je kan inderdaad het beste contact opnemen met coenraad.
Telefoonnummer kan je vinden op coenraad.nl
En dan vragen naar Rob.

Heb ik reeds gedaan, en met Rob gesproken, ze bestaan dus nog steeds, vanavond
even terug bellen voor verder info.

Het gaat namelijk over de kleine ASK 21 en dan met bruslhess motor.

groeten Ilja

Ik was destijds ook geinteresseerd in de ask21, maar dan voor aan de helling. Leuk kistje (heb ook veel starts op de 1:1 gemaakt). Zonde om daar een motor op te plakken!

Ik was destijds ook geinteresseerd in de ask21, maar dan voor aan de helling. Leuk kistje (heb ook veel starts op de 1:1 gemaakt). Zonde om daar een motor op te plakken!

Waarom is het zonder om er een motor op te zetten?
Ik heb geen helling in de buurt dus dacht ik ik maak er een soort softliner van.

groeten Ilja

Ik heb helemaal niets tegen motorzwevers, maar bij dit soort 'schaal'kistjes (al is dit natuurlijk geen echte schaalkist) doet het een beetje afbreuk aan het uiterlijk. Als jij het leuk vindt: vooral doen!

het is heel erg laat maar voor de genen die er toch nog iets aan hebben ik woon in oisterwijk de winkel zat/zit in de lind 30 maar daar zit ook een intersport in groeten, modelbouwer1

Back