Modelzweven.nl STOPT

• Topicstarter Topicstarter Maarten Engelhardt
  • Startdatum Startdatum
M

Maarten Engelhardt

Guest
Modelzweven.nl STOPT toch NIET

Per 1 februari 2008, zal mijn website Modelzweven.nl van het internet verdwijnen.:hammer:
Helaas wordt het me te duur om er mee door te gaan.
Ik wil iedereen nog bedanken voor de bezoeken (ca. 4000 in twee jaar tijd), en de reacties op mijn site.

Naar aanleiding van de tip van Hans N. ben ik aan het knoeien geweest, en modelzweven.nl gaat nu door op de volgende URL Modelzweven.nl

Laatst bewerkt door een moderator:
Maarten,

kun je de site niet onderbrengen op je eigen ruimte bij je provider?
Voor mijn vriendin ga ik de foto's van door haar gemaakte stempelkaarten ( lastig uit te leggen tenzij je een paar dagen/weken hebt ). Bij onze provider krijgen wij de beschikking over 50 MB. Echt heel fancy wordt het niet: is pas de eerste website die ik in elkaar probeer te flansen.
Maar met een dergelijke ruimte kun je toch wel wat kwijt.
Helaas ben je dan wel de naam kwijt.

Kortom: ik vind het jammer.

Sterkte,

Hans

50mb bij een provider gratis is tegenwoordig niet zo heel veel, er zijn providers die 200mg gratis ter beschikking hebben.

En een naam kost maar iets van 6 a 7 euro per jaar dus dat zullen de uitgaven ook niet zijn.

Een 600Mb pakket kost trouwens nog geen 25 euro per jaar dus zo heel hoog zijn de kosten niet:rolleyes:

Maarten,

kun je de site niet onderbrengen op je eigen ruimte bij je provider?
Voor mijn vriendin ga ik de foto's van door haar gemaakte stempelkaarten ( lastig uit te leggen tenzij je een paar dagen/weken hebt ). Bij onze provider krijgen wij de beschikking over 50 MB. Echt heel fancy wordt het niet: is pas de eerste website die ik in elkaar probeer te flansen.
Maar met een dergelijke ruimte kun je toch wel wat kwijt.
Helaas ben je dan wel de naam kwijt.

Kortom: ik vind het jammer.

Sterkte,

Hans

Hans bedankt!!!
Ik had niet meer aan deze mogelijkheid gedacht.
Ik ga het in iedergeval proberen.

Back