MOE!!!!

Hallo, zoals de titel verluidt word ik een beetje........ moe van dit alles,

ik ben nu een paar dagen bezig met mijn F550 en het lukt mij maar niet om hem in testellen met hoofdzakelijk NAZA m V2 ,
hij blijft maar 2 x knipperen voor de GPS stand of in de ATT stand,

dus 2x groen of 2 x geel,dat betekent toch de sticks staan niet in het midden???? wat ik begrijp.

Ik heb all vele keren gecall. alles in de zender nagelopen maar ik kan het niet vinden. kan iemand mij helpen met wat ideen, ( ik zal niet vragen om even langs te komen )

mvg Joop

Nzmv2-led_indicatior.png

Welke code geeft deze exact aan?

joop heb je een exact leeg model in je zender zonder enige subtrims of verstellingen ?
gewoon leeg vliegtuigprogramma.

Marky,
de kode is bij ATTI heb ik 2 x geel en bij GPS heb ik dan 2 x groeen

Gerard,
ik heb geen leeg model meer ik heb alle modellen opgebruikt, misschien moet ik de zender resetten en dan alles opnieuw doen,

Joop

Misschien heb je wat meer info Joop ? Welke zender/ontvanger ? Lijkt alles te werken in de software ( flightmodes ed) en zender uitslag..kalibratie goed doorlopen ?

De zender is een Futaba 7c
de ontvanger R617FS

Het heeft allemaal gewerkt maar na het veranderen van een ander profiel in de zender lijkt alles goed te zijn maar alleen dat knipper van de led kom ik niet uit.....wat ik hier boven heb beschreven.

Maar wat houd dat nu eigenlijk in dat de sticks niet in het midden staan???

ik kan dat nergens vinden, alleen de melding ,wat gebeurt er nu of wat niet kan ik vliegen of niet???? daarmee, er staat nergens dat het gevaar oplevert ( althans ik kan dat niet vinden ik gooi het maar op de leeftijd ;))

ik hoor graag wat ,

Joop

Naar mijn mening maakt dat toch niets uit en kun je vliegen/armen?
Heb je je sticks in de transmitter al eens gecalibreerd? Waarschijnlijk staan deze niet op minimum, al lijkt het wel zo?

Als het niet lukt...morgen is er een meeting op Tzand, neem alles mee ik fix dat voor je.
Binnen 10 min vliegt dat ding!

jastas,

ja ik kan armen en misschien vliegen dat heb ik niet gedaan vanwegen die foutmelding, dat calibreren in de ZENDER hoe gaat dat ??? ik vind in de beschrijving nog niets daarover....

Quadron,

dat gaat een beetje moeilijk van wege de afstand in zo'n korte tijd ( ik woon in noorwegen )

Joop

Twee keer knipperen in atti of gps is geen foutmelding. Slechts een indicatie dat de sticks niet in het midden staan. Dat zal waarschijnlijk je throttle of pitch stick zijn.
Zet je throttle stick maar in het midden dan zal je zien dat hij 1 keer knippert.

"Ik heb all vele keren gecall." Bedoel je daarmee in de naza software, command stick calibration? En dan de sticks ook echt enkele malen alle hoeken laten zien. Staan dan de blokjes wel allemaal op groen?

ja ik heb alles gedaan wat je zegt in de software en alles ziet er prima uit..

ik heb dat verschillende keren gedaan en alles wat maar mogenlijk is in de software.

mijn vraag was ook maak het wat uit of niet dat blinken van die led ,kan ik hiermee gewoon gaan vliegen????

mvg Joop

Als het de throttle stick is zou het niet uitmaken, maar ik denk dat je met alle andere wat raar gedrag kunt krijgen, zoals ongewenst driften of draaien.

Back