Moeilijke keuze :?

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door marvin, 15 sep 2004.

  1. marvin

    marvin Guest

    Ik was net met de lagers van me pro 3 bezig, en zat eens na te denken. Ik heb nu 2 brandstof autos, 1 heb ik met me pa geruild, daar krijg ik een xray M18 voor, en 1 buggy waar ik niet zo vaak mee rijd, 1 pro 3 electro waar ik bij rchotwheels mee train en clubwedstrijden rijd. En dan nog een hot shot staduim truck waar ik 2a3x mee gereden heb. Plus nog een tamiya ta03rs waar ik helemaal niks meer mee doe.

    Ik zit te twijfelen om de 1:8 buggy, de hot shot, mijn conrad/carson expert lader en 2 3000, en mischien de ta03rs te verkopen, en me alleen nog op het electro circuit rijden te richten, en van het geld wat ik daarmee krijg een setje goede accus kopen, een goede lader, en mischien een xray. Maar aan de andere kant ben ik bang dat ik spijt krijg...... :roll:

    Wat zouden jullie dan doen??
     
  2. Robert K

    Robert K

    Lid geworden:
    10 feb 2004
    Berichten:
    3.748
    Locatie:
    Zoetermeer
    tja ik als wedstrijd elektro rijder zou niet anders willen zeggen, als Ga er voor en kom wedstrijd rijden.

    maar.... ligt het in je financieele berijk om alle auto's rijdend te houden
    en is het misschien een idee om met de benzine te blijven rijden, beetje afwisseling en benzine en elektro

    tja... en in het leven moet je nu eenmaal besluiten nemen , ik denk niet dat wij je daar erg mee kunnen helpen.

    Groet Robo
     

Deel Deze Pagina