Moet ik dit statische forum verder uitbreiden?

Discussie in 'Plastic Modelbouw' gestart door NVM, 4 jan 2008.

  1. NVM

    NVM

    Lid geworden:
    28 mrt 2002
    Berichten:
    5.418
    Is er behoefte aan meerdere sub-cattegorieen? Oftewel, word er door de lezers hier op het forum veel aan statische modelbouw gedaan? Dus bijvoorbeeld tanks of vliegtuigen in schaal 1/32 1/48 1/72 of andere schalen?

    Ik zal er eens een Poll over starten...

    Robert
     
  2. Robbie TPC

    Robbie TPC Forum veteraan

    Lid geworden:
    17 apr 2007
    Berichten:
    3.612
    Locatie:
    Haarlem
    Misschien kan er een sub-forum bijkomen over bouwverslagen van statische modelbouw ?
     
  3. Commander Clumsy

    Commander Clumsy

    Lid geworden:
    20 feb 2007
    Berichten:
    1.503
    Locatie:
    Proud of brushless sprouts
    Dat forumdeel is heel weing actief, dus waarom uitbreiden?
    Eerst veel bezoekers en dan komen (de vragen om) uitbreidingen vanzelf wel, lijkt mij.
     
  4. P51d man

    P51d man Guest

    ik bouw vliegtuigen en tanks schaal 1:72
     
  5. Droopy'ke

    Droopy'ke verslagschrijvers

    Lid geworden:
    21 apr 2003
    Berichten:
    3.491
    Locatie:
    Vlaanderen
    Enkele sub-categorieen zouden het geheel wel overzichtelijker maken.
    Dus, van mij mag het. :lol:


    Droop
     
  6. P51d man

    P51d man Guest

    van mij ook
     
  7. harryjohann

    harryjohann

    Lid geworden:
    29 jan 2008
    Berichten:
    8
    Robert
    Misschien kun je statische modelbouw onderverdelen in subcategorieën scheepsbouw. vliegtuigbouw enz.
    Denk bij scheepsbouw bijvoorbeeld niet alleen in plastic maar ook karton. Ook een onderscheid bij statische modelscheepsbouw zou gemaakt kunnen worden in waterlijnmodellen bijvoorbeeld
     
  8. Peolini

    Peolini Guest

    forum onderverdelen??

    Hallo allemaal,

    Ik ben dan wel helemaal nieuw op dit forum, maar voor zo ver ik heb kunnen zien was de laatste reactie op dit forum 4 dagen geleden geplaatst.
    Dus als je de boel dan ook nog gaat onderverdelen, wordt de spoeling NOG dunner.

    Daarbij komt ook nog dat ik zelf alleen maar kits van 1/48 vliegtuigen verzamel (Ik bouw ze slechts zelden), maar ik lees zeer graag van en over andere modelbouwers, dus.... opdelen hoeft van mij niet.

    Groeten,

    Dennis
     
  9. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Robert, er is een actief forum dat zich uitsluitend met statische modelbouw bezighoudt www.modelbRouwers.nl en dat is erg actief. Ik zou het statische-subforum opheffen, met alleen een link naar die modelbRouwers. Zo raken mensen niet verspreid en komen ze terecht waar de meeste kennis en ervaring is. Het heeft geen zin om hier aan een dood paard te trekken en dubbel werk te verrichten.
     
  10. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Genoemd forum hier transparant 'embedden' en vice-versa, zodat maar één account nodig is? Geen idee of zoiets mogelijk is.
     
  11. Robbie TPC

    Robbie TPC Forum veteraan

    Lid geworden:
    17 apr 2007
    Berichten:
    3.612
    Locatie:
    Haarlem

    Zojuist heb ik het modelbrouwers forum eens bekeken en het is inderdaad een erg aktief forum voor alles wat met statische modelbouw te maken heeft.
    Persoonlijk zou ik het jammer vinden als het statische gedeelte op dit forum komt te vervallen, echt veel statisch modelbouw doe ik niet maar als ik iets maak heb ik liever dat alles onder één forum valt.
    Daarom heb ik mij aangemeld bij het MBF omdat (bijna) alle modelbouw disciplines op dit forum besproken worden.
     
  12. skiff

    skiff

    Lid geworden:
    16 okt 2003
    Berichten:
    1.397
    Locatie:
    Banned user
    Voor zover ik weet niet. Je inloggegevens worden bijgehouden dmv een cookie, en die is beperkt tot 1 domein. (dus ofwel mbf.nl, danwel modbr.nl)
     
  13. boomhauwer

    boomhauwer Guest

    autos, motoren, vliegtuigen, helikopters, vaartuigen, mss?
     
  14. Jurrie

    Jurrie Guest

    Het is op dit moment nog niet actief genoeg om op te splitsen (in mijn ogen ;)).

    Ik ga er meteen (iets) verandering in aanbrengen (door wat te posten :p)

    Greetz,

    Jurrie
     

Deel Deze Pagina