Mogelijk 1:10 on-road roto/trekstart wedstrijdklasse.

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door kyoshodriver-->Bartje, 9 jan 2006.

?

Als er bij de MACH (Heemstede) binnen de reguliere clubraces (ca. 4-5 per jaar) een aparte klasse wo

  1. Jazeker ik zal er alle races zijn.

    100,0%
  2. Nou, 2 races per jaar misschien vindt ik wel genoeg

    0 stem(men)
    0,0%
  3. Leuk maar die 5,- Euro inschrijfkosten zie ik tegenop

    0 stem(men)
    0,0%
  4. Gek, ik moet er niet aan denken, niets aan op een circuit.

    0 stem(men)
    0,0%
  5. Iets anders nl.:

    0 stem(men)
    0,0%
  1. kyoshodriver-->Bartje

    kyoshodriver-->Bartje

    Lid geworden:
    10 dec 2004
    Berichten:
    1.123
    Locatie:
    Badhoevedorp
    Jammer genoeg niet want die zijn alleen voor clubleden, het is dan ook een clubwedstrijd...

    Je kan natuurlijk wel NOMAC Cup gaan rijden. Dan heb je op verschillende circuits wedstrijden. Je moet dan alleen even een licentie aanvragen.

    greetz.

    Bartje.
     
  2. rs4evo3

    rs4evo3 Guest

    enige probleem waarom ik nog geen nomac rij is omdat ik 17 ben en nog geen eigen vervoer heb dus wie weet misschien volgend seizoen.

    mvg jarno
     
  3. kyoshodriver-->Bartje

    kyoshodriver-->Bartje

    Lid geworden:
    10 dec 2004
    Berichten:
    1.123
    Locatie:
    Badhoevedorp
    Willen je ouders je niet brengen dan? Als dat niet het geval is dan moet je ze een beetje opvoeden... :D
     
  4. rs4evo3

    rs4evo3 Guest

    neej ik wil ze er niet mee belasten en ik wil eerst nog even iets beter worden voordat ik me aan de nomac waag.

    mvg jarno
     
  5. Ready to Run

    Ready to Run Guest

    Hallo, leuk iniatief!

    Ik zou ook graag mee willen doen, heb net een rs4-3 evo 3 en ben die nog aan het inrijden :? .

    NU heb ik nog even een vraag, stel dat je in verloop van de tijd lid gaat worden (en volgens mij is dit ook de gehele opzet van dit plan) van een club wordt je dan voor verdere deelname uitgesloten of mag je dan het 'seizoen' afmaken?

    Alvast bedankt voor het antwoord :p

    Groeten Gideon.
     
  6. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Goeie vraag!
    Nee ik denk niet dat je uitgesloten gaat worden voor de rest van het jaar, mocht je lid worden van de vereniging, ik zal dit zeker nog even duidelijk maken aan het bestuur dat dit ook niet de bedoeling is.......
    Het eventuele jaar erna, dan ben je wel uitgesloten van deelname natuurlijk......

    Ook verwerk ik dit soort opmerkingen in het nog te verschijnen regelement, dus dat het duidelijk is voor iedereen later.......
     
  7. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.477
    Locatie:
    Sassenheim
    Je rijderscapaciteiten zijn denk ik eerder bepalend dan het wel of niet lid zijn. Als ik of M7H even mee gaan doen met een HPI is het verhaal duidelijk dat we geweigerd worden.......
     
  8. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Inderdaad en er zitten 2 gedachten achter.

    Iemands rijdercapaciteiten zijn niet van te voren te controleren, dus als vuistregel nemen we dan, dat als ze geen lidmaatschap van welke club dan ook hebben, zullen ze ook geen noemenswaardige circuit ervaring hebben.
    Zelfs of iemand lid is van een club is moeilijk te controleren, dus we hopen dat de mensen hier eerlijk genoeg over zullen zijn.....
    (mocht iemand wel lid zijn en redelijk ervaren zijn, dan zien wij dat wel, en wordt hij wel even om uitleg gevraagd)

    Ook is het zo dat als je wel lid bent van welke club dan ook, dan kun je al naar het circuit wanneer jij dat wilt, deze klasse is er speciaal voor gemaakt om de straatrijder aan het circuit te laten proeven.......
     
  9. rs4evo3

    rs4evo3 Guest

    tja ik vind het een super alternatief maar ik vind het wel jammer dat ik al niet meer mee kan doen aangezien ik al aardig kan sturen. oja en even een vraag moeten de auto´s standaart zijn of is de vereiste alleen een recreatief chassis met trekstarter, mag je in dat geval wel alle hop ups erop hebben of dat dan weer niet?

    mvg jarno
     
  10. kyoshodriver-->Bartje

    kyoshodriver-->Bartje

    Lid geworden:
    10 dec 2004
    Berichten:
    1.123
    Locatie:
    Badhoevedorp
    Je mag alle hop ups erop hebben, dat maakt niet uit. Al heb je een Collari motor dan mag dat zelfs, als er maar een werkende trekstarter op zit.

    Greetz.

    Bartje.
     
  11. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Jarno, al rij je met neon verlichting eronder... :wink:

    Maar ik snap je punt wel dat je het jammer vindt dat je niet mee mag doen, maar ik weet niet hoe de straatrijder zal reageren als hij "zoek" wordt gereden door iemand die wel foutloos rond kan rijden......

    Nogmaals, misschien kunnen we als blijkt dat er toch niet genoeg animo is je wel toelaten.....

    Het idee is wel om aan het eind van de dag iets van een beker te geven, en op het moment dat er prijzen worden gegeven, dan komt de ware aard van een mens naar boven en wordt er geklaagd over het "te goed" rijden van een persoon......
     
  12. rs4evo3

    rs4evo3 Guest

    ok dan zal ik me inhouden en express een paar x crashen:p neej inderdaad je hebt helemaal gelijk maar leek me gewoon wel leuk om gewoon met die hpi ook eens een leuk wedstrijdje te rijden.

    mvg jarno
     
  13. Ready to Run

    Ready to Run Guest

    OK dat is mooi, je kan mij gemakklijk in het vakje ruwe diamant :D plaatsen zonder enige 'onroad' ervaring :p . Heb wel een savage maar die hoef je nergens binnen een baan te houden :wink: .

    Zal vast wel ergens genoemd worden, maar hoe kan ik me aanmelden? Of willen jullie op dit moment kijken of er genoeg animo is?

    Gr Gideon.
     
  14. RClipse

    RClipse Guest

    Gezellig Gideon! ennuh Jarno, zelfs met je aanwezige rijervaring rij ik je er toch uit ;) ik heb er nu al heel veel zin in! 8)
     
  15. rs4evo3

    rs4evo3 Guest

    wacht maar tot het zomer is op gouda;) tot ik me serpent start. misschien ken je het gezegde power is nothing without control en more money than talent:p ik hoop nu des te meer dat er te weinig mensen opkomen dagen.

    mvg jarno
     
  16. Patrick Rx

    Patrick Rx Guest

    Is er eigenlijk al wat duidelijkheid over de mate van tuning die je aan de auto mag hebben?

    Ik denk dat veel mensen met een Straatauto al geen standaard uitlaat meer hebben.
    Welke auto's vallen onder streetcars?
    Verder nog banden? Schokbrekers? Stabilisatorstangen? Carbon/ Aluminium onderdelen?
    En dan nog de Kap natuurlijk.

    Zijn er al wat van deze punten vastgelegd?

    Het zou zonden zijn als je vlak van te voren hoort dat je auto niet mee kan doen. En wij parkeerplaats rijders hebben natuurlijk even de tijd nodig om de auto dan aan te passen en te wennen aan het nieuwe (veranderde) rijgedrag.

    Groeten,
    Patrick.
     
  17. rs4evo3

    rs4evo3 Guest

    lees even terug die vraag heb ik vandaag al gesteld en die is al beantwoord.

    mvg jarno
     
  18. masterwebber

    masterwebber Guest

    Jij toch altijd met je praatjes.
    Je hebt je auto nog niet eens ingereden of je loopt al tegen iedereen te zeggen dat je die eruit rijd.

    Laat nou eerst maar eens wat zien :lol:
     
  19. Patrick Rx

    Patrick Rx Guest

    Je leest er snel overheen wanneer je denkt bij te wezen :oops:
     
  20. rs4evo3

    rs4evo3 Guest

    maakt niet uit joh was ook geen aanval. heej ik had het volgens mij over me evo en die is allang ingereden hoor. en de laatste x heemstede ging echt heel goed dus geloof me dat ik wel een beetje kan rijden.

    mvg jarno
     

Deel Deze Pagina