raf
Forum veteraan
hallo
vandaag een redelijk mooie dag
weinig volk aan het water en blijkbaar hadden de meeste angst voor het wispelturige weer
maar in het zonnetje was het best te doen
we hebben ook eventjes vergaderd omdat het voor de vzw wetgeving moet
dan naar het water en lekker gevaren (ja zelfs ik)
marc2 heeft zijn boten gebracht en die gaan hier op de helling en zeker eentje word direct aangepakt om in orde te worden gemaakt tegen volgende keer
of ze dan reeds kan duiken ??? maar varen gaat ze zeker doen (en ik mag er mijn plan mee trekken LOL)
gaat kwestie van hoe de bestelde onderdelen gaan binnen komen vooruit gaan
de skip heeft de winter niet over leeft want 1 servo zit muur vast
de type23 daar was een voeding stekker afgebroken(blijkt de hele kabel rot te zijn)dus deze maar snel vervangen
de orka die was gewoon blij om weer in zijn element te kunnen vertoeven
en de kriek wilde niet duiken maar dat komt door een zender probleem denk ik
foto's volgen morgen
een fijne dag geweest;en ik hoop dat freek en zijn mevrouw zich goed geamuseerd heeft en de rit naar mol het waard is geweest .
volgende keer met een graad of 15 meer dan vandaag
norbert was er niet maar die moest gaan opbouwen in dortmund dacht ik
gr raf en diegene die er niet bij waren dat is gewoon spijtig voor de verloren dag
vandaag een redelijk mooie dag
weinig volk aan het water en blijkbaar hadden de meeste angst voor het wispelturige weer
maar in het zonnetje was het best te doen
we hebben ook eventjes vergaderd omdat het voor de vzw wetgeving moet
dan naar het water en lekker gevaren (ja zelfs ik)
marc2 heeft zijn boten gebracht en die gaan hier op de helling en zeker eentje word direct aangepakt om in orde te worden gemaakt tegen volgende keer
of ze dan reeds kan duiken ??? maar varen gaat ze zeker doen (en ik mag er mijn plan mee trekken LOL)
gaat kwestie van hoe de bestelde onderdelen gaan binnen komen vooruit gaan
de skip heeft de winter niet over leeft want 1 servo zit muur vast
de type23 daar was een voeding stekker afgebroken(blijkt de hele kabel rot te zijn)dus deze maar snel vervangen
de orka die was gewoon blij om weer in zijn element te kunnen vertoeven
en de kriek wilde niet duiken maar dat komt door een zender probleem denk ik
foto's volgen morgen
een fijne dag geweest;en ik hoop dat freek en zijn mevrouw zich goed geamuseerd heeft en de rit naar mol het waard is geweest .
volgende keer met een graad of 15 meer dan vandaag
norbert was er niet maar die moest gaan opbouwen in dortmund dacht ik
gr raf en diegene die er niet bij waren dat is gewoon spijtig voor de verloren dag