mol 7/04/2013

raf

Forum veteraan
hallo

vandaag een redelijk mooie dag
weinig volk aan het water en blijkbaar hadden de meeste angst voor het wispelturige weer
maar in het zonnetje was het best te doen
we hebben ook eventjes vergaderd omdat het voor de vzw wetgeving moet
dan naar het water en lekker gevaren (ja zelfs ik)
marc2 heeft zijn boten gebracht en die gaan hier op de helling en zeker eentje word direct aangepakt om in orde te worden gemaakt tegen volgende keer
of ze dan reeds kan duiken ??? maar varen gaat ze zeker doen (en ik mag er mijn plan mee trekken LOL)
gaat kwestie van hoe de bestelde onderdelen gaan binnen komen vooruit gaan
de skip heeft de winter niet over leeft want 1 servo zit muur vast
de type23 daar was een voeding stekker afgebroken(blijkt de hele kabel rot te zijn)dus deze maar snel vervangen
de orka die was gewoon blij om weer in zijn element te kunnen vertoeven
en de kriek wilde niet duiken maar dat komt door een zender probleem denk ik
foto's volgen morgen
een fijne dag geweest;en ik hoop dat freek en zijn mevrouw zich goed geamuseerd heeft en de rit naar mol het waard is geweest .
volgende keer met een graad of 15 meer dan vandaag
norbert was er niet maar die moest gaan opbouwen in dortmund dacht ik

gr raf en diegene die er niet bij waren dat is gewoon spijtig voor de verloren dag

Een hele mooie dag! Ik heb drie rondjes van een half uur met de K-XVIII gevaren. Na wat oefenen was die mooi op periscoop diepte te houden in het mooi heldere water! Wel een beetje om de duikers heen manoeuvreren! Zeker de moeite van de rit waard, en ben benieuwd naar het filmpje van Marc.

Freek

als het goed is heb ik dat dinsdag binnen en kan ik het over zetten tegen het einde van de week
mark is al wat beter met de computer maar dat is net iets te ver LOL
maar het komt goed en het is best een goede camera dus het gaan mooie beelden zijn

gr raf

hallo

hier enkele foto's

sam1717p.jpg

sam1718j.jpg

sam1719y.jpg

sam1714m.jpg

sam1711m.jpg

sam1709uv.jpg

sam1708.JPG

sam1707w.jpg

sam1706y.jpg

sam1705w.jpg

gr raf

geen meter gevaren maar een heel leuke dag gehad,
zo leuk zelf dat de hele planning voor die dag finaal in het water viel.
maar het was zondag en dan mag veel maar niets moet.

Vandaag defecte servomotor in de Seawolf vervangen en het lood in de Delta gedaan.
Volgende vaardag gaan de boten hopelijk wel remote onder en boven!

Groeten,
Jan

hier ook niets dan herstellen en vervangen
maar na de winter heb je de eerste keer wel eens van die gekke kuren van die boten

moet kunnen en als het dan vervangen is en alles werkt weer dan zit je meestal weer voor een jaar goed
we zouden eens moeten zoeken om in de winter ook indoor te kunnen gaan varen
als we dat BV 2 keer kunnen doen dan is de winter tijd zowat gebroken

gr raf

Hey Freeks,

Heb jou bouwverslag van je K-XVIII helemaal gevolgd en heb je boot gisteren voor de eerste maal gezien.Moet zeggen dat ik het een prachtig model vindt.Echt klasse,temeer dat je hem volledig in hout gebouwd hebt.
Chapeau man.
Gr,Marc 3.

Dag Raf,

Dat indoor varen lijkt wel wat.Binnenkort tijd genoeg,want dan hang ik m'n schop aan de haak.Kwestie van vrije tijd in te vullen.
Gr,Marc 3

Back