N0EL 12 feb 2015 #1 Iemand hier die misschien nog een (Tarot) monitor bracket te koop heeft voor een Graupner TX? De bracket die ik hier heb past niet goed op mijn Graupner omdat het haakje wat op de Graupner zit 90 graden gedraaid is!
Iemand hier die misschien nog een (Tarot) monitor bracket te koop heeft voor een Graupner TX? De bracket die ik hier heb past niet goed op mijn Graupner omdat het haakje wat op de Graupner zit 90 graden gedraaid is!
Psygho (Emil) Forum veteraan 14 feb 2015 #2 Op de oudere types, kon je deze gewoon los draaien, en een slagdraaien. En weer aandraaien, en klaar.... Zal me niets verbazen als dat nu nog gewoon kan.. Even proberen dus!
Op de oudere types, kon je deze gewoon los draaien, en een slagdraaien. En weer aandraaien, en klaar.... Zal me niets verbazen als dat nu nog gewoon kan.. Even proberen dus!
N0EL 22 feb 2015 #4 Zit momenteel in Oostenrijk, en de bracket zit er ook op (d.m.v. een hook mount). Nu nog wat beter weer en vliegen met het ding. Auf wiedersehen...
Zit momenteel in Oostenrijk, en de bracket zit er ook op (d.m.v. een hook mount). Nu nog wat beter weer en vliegen met het ding. Auf wiedersehen...