Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
En nog een paar foto's.
De spandraden na al die reacties toch maar zwart gemaakt.
de motorkap vastgezet en nog wat klinknagels toegevoegd.
Spandraden aangebracht op de hoogte en richtingroeren.
Antieslip strook aangebracht op de vleugels.
De accuhouder is klaar en geplaatst. Origineel word deze bevestigd met klittenband, maar daar is te weinig ruimte voor om die met goedfatsoen te bevestigen. Nu haakt hij voorin vast in de constructie van het toestel, en met een schroefje word deze aan de achterzijde geborgd.
Zo, daar word wat afgebouwd in nederland, ik moest aardig graven om dit draadje boven water te krijgen.
De PT-17 is klaar voor de maiden, rolroer servo's en ontvanger zijn in gebouw.
Heel het zaakje is afgesteld, nu de groote stap.
5P1K3 het is inderdaad een gaaf modelletje, en het vliegt heerlijk.
Johan, het is er toch van gekomen.
De maiden heeft plaats gevonden. Conclusie, gemoedelijke vliegeigenschappen, heel langzaam te vliegen, staat stevig op zijn poten (gaat niet op zijn neus staan) ondanks een wat ruw terrein. Vliegtijd met 2700ma, 8 minuten bij een vermogen van circa 75%, resterend 20%. Mooi vliegbeeld. Al bij al, een aanrader dus.