Montageverslag: Pilot-RC 107 inch (2.72 meter) Yak-54 DLE-111 Yellow Flame.

hmm ok ... dan laat ik de slang ok zo zitten..
zou jij een foto kunnen posten van jou kap aan de onderkant. waar zeg maar dat gat aan de voorkant zit?

thnx

Groet,
Dennis

Inmiddels in het nieuwe seizoen weer wat verder gegaan met de Yellow Flame, en ook nog wat getest met het zwaartepunt: in eerste instantie heb ik 50 gram lood in de staart gepropt om hem wat staartlastiger te krijgen, maar vorige week heb ik dat er weer uit gehaald en de accu's een fors stuk naar achteren gebracht;

2012-02-18_20_48_21.jpg

2012-02-18_19_59_19.jpg

In de praktijk vliegt dat zeer goed, dus mocht iemand dezelfde Yak hebben/willen kopen met een DLE-111: doe er je voordeel mee:)

De 2e rudderservo is trouwens ook een wereld van verschil...

Met dank aan Paul nog een extra filmpje;

Vandaag mag hij ook weer de buitenlucht in:p

Laatst bewerkt door een moderator:
Vliegt zon yak nu ook beter dan b.v de extra 300 van pilot rc of edge?

Vraag me een beetje af of er veel verschil is in vlieg eigenschappen?

Afgelopen zaterdag in Dongen nog even gespeeld met de Yak, en zelfs in windkracht 6 (met hardere stoten) houdt de Yak zich goed;

Ook heeft hij zondag nog in België (Vorselaar) gevlogen, maar dat was gewoon een heerlijke zomers dag:cool:

destunters2012_11_.jpg

destunters2012_27_.jpg

De DLE-111 is inmiddels lekker los gekomen, en vormt een perfecte combinatie met dit toestel.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoeveel toeren hebben jullie dan?
K draaai nu een 26*10 maar wil eigenlijk wat groter maar had met de 28*10 dat hij niet lekker op toeren kwam.

Hoeveel toeren hebben jullie dan?
K draaai nu een 26*10 maar wil eigenlijk wat groter maar had met de 28*10 dat hij niet lekker op toeren kwam.

26x10?:confused: Dat is een maatje voor een 70cc 1-cilinder, dan is er iets niet in orde met jouw motor....

Ik heb het destijds gemeten, ik weet het alleen niet meer precies. Het was in ieder geval ruiiiiiiiiiiiim boven de 6000rpm:)

Dat zou wel moeten ja 26/10 3 blads anders ga je veel te veel toeren draaien
het kan natuurlijk ook wezen dat wat de een niet lekker op pakken vind de ander wel goed vind
een benziene pakt niet zo snel op als een metanoler
ook kan i onderin te rijk staan waardoor i niet goed op pakt
of te arm waardoor i de neiging heefd in te zakken

Back