Monterjam trucks van Traxxas

nou ze hebben ook wel winnend wereldkampioenschap carbon titanium spul hoor ;)

Yep standaard met teveel speling... Wellicht nog meer dan op dit fun object !
Nee dan liever een xray, als we moeten winnen....

Dit gaat echt wel iets worden. Was vroeger zelf gek van MonsterJam dusja..

Beniewd wat ze kosten.

Mooi voor op de kast he...

Als ik naar het chassis kijk ziet het er hetzelfde uit als bij een slash/rustler/bandit etc.
XL-5 met stickpack en 12T Titan. Grijs plastic kuip. Plastic shocks met witte veertjes.

Nikko+ volgens de heer Bricks niet volgens mij. 8)

Tamiya, da's toch van de plastic schaalmodelletjes? Héél vroeger wel eens mee gereden ook.

Met plastic schaalmodelletjes? Das wel heel lang geleden dan als je nog met autotjes speelde zonder elektronica. :lol:

Maar ik probeerde hier niet een "mijn merk/jouw merk" oorlog te starten. Maar even aantonen dat ik Bricks z'n opmerking een beetje kort door de bocht vind.

Nee dan liever een xray, als we moeten winnen....

Als je wilt winnen moet je beter rijden als de rest ;).

Ach... de Stampede heeft zich al lang bewezen al een super sterke/degelijke wagen. heeft dezelfde gearbox als de Rustler/Bandit/Slash, dus dat zit ook echt wel pluis.
Alleen andere wielen, bumpers en body als de standaard stampede. )

Waarom zouden deze slechter zijn als gewone Stampede? 't is dat ik al zoveel heb staan. Vind dit namelijk wel mooier als de gewone. :)

Mijn eerste gedachte was ook : hey, een stampede!
Maar het is hier nu al zo vaak gezegd..
Ik vind hem persoonlijk niet zo mooi, maar smaak is iets persoonlijks

mij lijkt het wel wat.
maar ik hoop wel dat ze dan losse body´s verkopen.
dan koop ik zon body

wel jammer dat het niet een nieuw chassis is met losse assen ipv onafhankelijk geveerde armen, dat hoord bij echte monstertrucks vind ik :rolleyes:

Ik heb een traxxas monsterjam 3602T maximum destruction, nu al 4e keer motor stuk. Uurtje rijden daarna accu opladen 4600 mh . Stekker erin en dan, niks. Sturen wel maar rijden ho maar.??
Iemand idee hoe dit kan.?
En nee, niet in het water of blubber, alleen een beetje droog zand bewust!!!!

Dat is een veel voorkomend probleem, als ik jou was zou ik kijken voorr een bl setje, bijvoorbeeld de vileon. Ik heb dit bij mij nog niet gedaan om de simpele reden dat ik mijn geld steeds aan iets anders uitgeef...:(

een bl setje??? Ik ben nog niet zo ver met dit spul.Dus als je wat meer info voor me hebt, graag.

Ik heb een traxxas monsterjam 3602T maximum destruction, nu al 4e keer motor stuk. Uurtje rijden daarna accu opladen 4600 mh . Stekker erin en dan, niks. Sturen wel maar rijden ho maar.??
Iemand idee hoe dit kan.?
En nee, niet in het water of blubber, alleen een beetje droog zand bewust!!!!

Wat dacht je van de motor eerst een netjes inlopen voordat je gaat rijden. wat wil de levensduur wel ten goede komen. ;) Ook is van achteruit direct vooruit gaan (om makkelijk wheelsie te maken) ook fataal voor een motortje.

Back