Mooi boek

Yep, ik ken dat boek. En ik ken ook de inhoud. Had hem laten liggen vanwege de prijs........

''Dieses Buch ist jeden Euro wert. Ein vergleichbares Werk hat es noch nicht gegeben. Eine absolute Bereicherung für jeden Marinehistoriker und Modellbauer ist das seltene Bildmaterial in Kombination mit diesen einzigartigen Farbdarstellungen durch moderne Computeranimationstechnik.''

Wat hierboven staat klopt, Behalve dat het die 90€ waard is. dat is echt, maar dan ook ECHT te veel voor een boek.

Douglas

mdvn zei:
Welk boek Joris
:?: :?:

Hein

Loopt de link niet door bij jou Hein als je op "dit" klikt?

@ Douglas,
Ik vind het ook een berg geld voor een boek, moet het wel heel mooi zijn, maar om dat "effe" te betalen voor een boek...

Groeten,

Joris

Het is net als op een echt veiling hoe ver wil je gaan om het in bezit te krijgen 8) .
Ik zeg altijd wat een gek er voor geeft 8) .
En dat bedoel ik niet haatelijk hoor 8)

Joris,

Dit is echt een waanzinnig mooi boek, als je kijkt op het draadje IX-treffen in Leerdam dan wordt dit boek beschreven in het verslag. Ik vondt het heel erg mooi maar vond het te duur en heb het destijds dus niet gekocht.

Groetjes:

Mathijs

Ik heb i.d.d. wat op het forum gevonden over het boek.
Was aan het :google: 'n en toen vond ik het draadje.
Boek is in de VS soms zelfs duurder gebruikt dan nieuw...
Zal wel met de beperkte engelse versie te maken hebben of zo.

Zou het graag hebben, maar niet voor € 99,= en nu toch net weer een boot er bij dus effe knip dicht... :wink:

Groeten,

Joris

Back