mooie kap?

• Topicstarter Topicstarter erikjede1ste
  • Startdatum Startdatum
E

erikjede1ste

Guest
hallo
ik ben een beetje opzoek naar een nieuwe kap voor mijn auto
ik heb zelf een kiosho pure ten alpha 3
maar zou graag een vette kap willen beetje richting pimp my ride of the fast and the furious
heb ooit wel zo'n kap gezien alleen op een foto van de toyota supra
weten jullie miss een leuke site waar ze dat soort spullen verkopen (liefst met foto's )

mvg
erik

ps: en is mijn wagen ook een beetje te tunen ik heb al uitlaat en versnellingsbak

tuurlijk...... ik zal even een paar sites opzoeke voor je......
http://www.yokomousa.com/
als je op deze site komt staat er links in het rijtje bodies: daar staan drift body's en gewone straat versies.....dat is redelijk apart en toch een beetje ''getuned''

www.hpieurope.com heeft mooie body's maar dat zijn of race replica's of straat auto's........

je moet maar even kijken 8)
de yokomo ''straat'' versie''s zijn zonder al die drift stickers enz.
maar toch behoorlijk ''getuned'' met spoilers enz enz
bij hpi hebben ze een toyota supra die is met race stickers MAAR die kun je er ook gewoon af laten.....

at your service :pim: :wink: hahahahaha als je een nieuwe body gaat kopen verwachten we natuurlijk wel foto's :D 8) :yes:

HeeJ..!!
Kijk eens voor leuke body's op www.pkracing.nl
Heb Zelf ook een alpha 3...
Ik Heb 2 body's..
1 Subaru Impreza waar ik een cabrio van heb gemaakt...
En een Nissan Skyline.... Die Is misschien wel wat voor jou.. Als je van pimp my ride en the fast and the furious houdt... Hoge spoiler enz...

GrtZ..
Speedstar

Beetje oud topic maar ben nieuw en een beetje aant rondkijken..

Hier mijn 'The Fast and The Furious' body waar ik mee bezig ben:

eclipse3.jpg

eclipse1.jpg

Hij is in aanbouw dus nog een hoop werk aan!

Koen

KoenD zei:
Beetje oud topic maar ben nieuw en een beetje aant rondkijken..

Hier mijn 'The Fast and The Furious' body waar ik mee bezig ben:

eclipse3.jpg

eclipse1.jpg

Hij is in aanbouw dus nog een hoop werk aan!

Koen

he dat is echt een mooie ik weet dat het idd een oud topic is dus ik hoop dat iemand nog reageert maar ik heb de body die ik wil nog steeds niet gevonden
ik zoek echt de body de toyota supra uit de film deel 1 iedereen kent hem wel maar toch effe een foto
Foto-QGZG3XKI.jpg

wie kan me helpen !
mvg
erik

Ik denk niet dat je die stickers ergens kunt kopen. Die moet je allemaal zelf maken of laten drukken bij een drukker. Je moet dan zelf het design tekenen of ergens op internet zoeken en ermee naar de drukkerij gaan.

Back