Mooie King Hauler op beurs woubrugge

• Topicstarter Topicstarter bollebeaus
  • Startdatum Startdatum
B

bollebeaus

Guest
:lol: Hier wat foto's van een hele mooie en bijzondere King Hauler van een collega modelbouwer. :roll:

fons1.jpg

fons2.jpg

fons3.jpg

fons4.jpg

fons5.jpg

fons6.jpg

fons7.jpg

fons8.jpg

fons9.jpg

fons10.jpg

fons11.jpg

fons12.jpg

fons13.jpg

fons14.jpg

fons15.jpg

fons16.jpg

fons17.jpg

fons18.jpg

Groetjes 8)

Mooie combinatie.
enig min-puntje vind ik de geblindeerde ramen van de truck 8) maar die kan cabine en ramen kunnen altijd nog onderhanden worden genomen :wink:

ik neem aan dat de trailer ook kan kiepen.
gebeurt dit met hydroliek of mechanisch? (misschien ook foto's?)

hey Zore,

Het chrome is ook echt, de uitlaten de spoiler en de spiegels en de spatborden zijn verchromed.

Hey Paksap,

Hij kan ook kiepen ( vijfde foto van onderen ) en gebeurd mechanisch.

De ruiten moeten verblind zijn ,want met een Multi Functie Control en printjes om het kiepen en de extra verlichting aan te sturen zie je anders alleen draadjes.
Er kan dan ook geen interieur geplaatst worden, daar heb je te weinig ruimte voor.

Groetjes Bollebeaus

bedankt voor het antwoord bollebeaus,

Ik snap er niets van :roll: gisteren een paar keer die pagina geladen naar er stonden toen bij mij geen foto's van het kiepen bij.
waarschijnlijk een soring in het laden van de pagina gehad. Aangezien ik zie dat je het bericht niet hebt aangepast.

Jammer dat de cabine te vol zit met elektronika.
Bij dit model vind ik dat de kleur van het model en de hoeveelheid crome ook meer aandacht verdienen als een mooi ingerichte cabine.

groeten Paksap

Gave truck

alleen die kettingen voorop is niet bepaald realistisch....

bij een echte truck zul je ze daar niet vinden, dit beschadigd alleen maar t chroom.
en klappert er tegen aan wat mij vrij irritand lijkt dat geklapper tijdens t rijden

hey bred last,

Volgens mij zijn de spatborden vervaardigd uit messing en dan verchroomd.

Hey Paksap,

Ik hoop dat je nu wel de foto's kunt bekijken, zo niet dan volgen er hier nog een paar.

fons14.jpg

fons15.jpg

kip2.jpg

Groetjes bollebeaus 8)

volgens mij zijn dit gewoon de originele tamiya spatborden;)
dit zie je doordat ze iets openstaan
ze volgen neit helemaal de ronding van de wielen
groetjes wesley

Nee het zijn met de handgemaakte messing spatborden die later verchroomed zijn zoals Bolebeaus al zij!
Ze waren alleen inderdaad niet helemaal goed rond dus ze zijn nog aangepast maar ze lopen nu aardig mooi rond.
Het verschil met de Tamiya spatborden is in het echt duidelijk te zien, ziet er echt stukken beter uit!

Zeker mooie foto's ik heb ze opgeslagen op mijn PC.
Als ik er aan toe ben dan heb ik hier zeker wat aan.

nog even twee vraagjes;
1.) Is de motor middels een regelaar aan gestoten op de accu?
2.) Is de trailer volledig zelf bouw of is het onderstel van een tamiya fletbed-trailer?

Vriendelijke groeten Paksap
en alvast bedankt voor de antwoorden.

@ Paksap

Ik weet wel dat het onderstel van de tamiya flatbed trailer is maar van die regelaar weet ik niet zeker, deze truck is van mijn vader en die zie ik morgen dus ik kan het dan nog wel even voor je navragen.

Back