mooie modellen en niet ge-photoshopped

Nou heb ik begrepen dat mijn foto van mij en mijn carbonmodel in Delmenhorst vorige week nogal wat ophef heeft gehad binnen de DLG-groep en misschien wel alleen bij de vrouwelijke aanhang daarvan (sommigen vrouwen durfden te beweren dat ik in de PLAYGIRL zou moeten). De foto van mij is NIET gefotoshopped. Van voor gezien gaat het allemaal nog wel maar van de zijkant af gezien zouden de vrouwelijke reacties minder zijn (denk ik).

@Arnold, wat had je vrouw nou precies gezegd?? Ik denk het te weten maar sommige dingen wil je graag nog een keer horen...

Dit soort foto's zijn we binnen het lijnbesturing wel gewend al zijn ze dan toch anders getind. Mijn Deense combatvrienden hebben de volgende foto's weten te maken met een aantal aantrekkelijke dames.

De rest op:

http://www.pingvinen.dk/Default/divbil.html

Loet

hoi loet

ik ben even aan het zoeken geweest in mijn historie van skype
zeker wij hebben het citaat gevonden , :D 27-8-2007 19:59:20foto van Loet gezien WHAAAAAAHHHHH!!!!!
[27-8-2007 20:04:10] tineke8761 zegt: zo'n man wil toch iedere vrouw
[27-8-2007 20:04:23] onbekende f3k er zegt: tepelringetje
tja en zo ging dat gesprek nog even voort :lol:

groeten arnold

arnold 2 zei:
hoi loet

ik ben even aan het zoeken geweest in mijn historie van skype
zeker wij hebben het citaat gevonden , :D 27-8-2007 19:59:20foto van Loet gezien WHAAAAAAHHHHH!!!!!
[27-8-2007 20:04:10] tineke8761 zegt: zo'n man wil toch iedere vrouw
[27-8-2007 20:04:23] onbekende f3k er zegt: tepelringetje
tja en zo ging dat gesprek nog even voort :lol:

groeten arnold

Tineke8761, bedankt, dit is goed voor het zelfvertrouwen van een man....

Deze kans kan ik niet laten schieten!
De manier om ook vrije vlucht onder de aandacht te brengen.
Een foto die ik maakte in Hongarije, vlak voor het EK 2002.

WakefieldDame.jpg

Btje zei:
Het model is van een de momenteel oudste wakefield vlieger :-)

Ik schat haar zo'n jaartje of 28 :mrgreen: . Das toch niet oud :wink: ?

Greetz van Aldert

Als ik de foto vind zal ik een afbeelding plaatsen van de twee modellen met de eigenaar van de Wakefield.
Ons aller voorzitter (70 toen de foto werd gemaakt, het jaar dat ie schitterde door mede de prijs voor landen in de wacht te slepen tijdens het EK daar in Hongarije)

@ Loet: breek me de bek niet open over uitspraken over rubber, opgewonden, voorrekken, er een goeie zwengel aan geven, .... enz enz.

Maar eh wij rubbervliegers doen alles inderdaad veilig, smeren het rubber goed en komen niet tot een hoogtepunt als het rubber knapt!
;)

@ Aldert: in 2002 kan ze inderdaad 28 geweest zijn. We waren geen jaar te vroeg, twee jaar later zagen we d'r weer (ijs verkopen bij het restaurantje waar we aten. En ze wist zich de foto shootl met de voorzitter nog te herinneren...) Nu ben ik blij dat ze niet glimlacht op deze foto...

Back