mooie plaatsen om te vliegen

Beste allemaal.
Ik ben helemaal nieuw op dit forum, en ook aardig groen op het gebied van modelbouw. Ik heb mezelf een Mikrokopter (hexa model met droidworx frame) aangepraat. Hij zit al aardig ver in elkaar dus ik sta te trappelen om hem te proberen. Maar waar...
Nu vroeg ik mij af of er in de buurt van Den Haag of omstreken mooie plaatsen zijn om met zo'n heli te (leren) vliegen.
Liefst wil ik mijn auto heel dicht bij kunnen parkeren om de instellingen van de Hexa nog wat te kunnen finetunen.

Hebben jullie lokatie-tips voor me?

Alvast bedankt,
Jeroen

Malieveld , ruimte zat alleen betaalt parkeren of bij de poffertjesboer parkeren en gelijk poffertjes eten .

Ypenburg is nog een redelijk veldje , ligt eraan wat je doet met vliegen , om te hoveren en een beetje rondvlucht is t groot zat .

En anders ff op google earth kijken .

Ik vlieg zelf altijd op een weiland.
Gewoon op de weg opstijgen en dan heb je alle ruimte.
Zelf woon ik midden op de veluwe dus ik weet niet hoe het in Den Haag is met de weilanden...

Wel opletten dat je accu niet leeg raakt tijdens het vliegen, dan moet je hem ophalen:p

He Jurjen,
ik heb HCW een mailtje gestuurd om een keer te komen gastvliegen.
Maar, je had het ook over de A4. volgens mij mag je daar niet overal vliegen (we hebben het toch over het nieuwe traject tussen Delft en Schiedam lijkt me)
Heb je een GPS coordinaat voor me? (liefst een waar ik mijn auto dicht bij kan zetten want er moet een hoop computer zooi mee...)

Thanks
Jeroen

Hey Jeroen,

Ik zelf vlieg soms bij de A4 en anders op de club (Heli Club Westland (HCW)) in hoek van holland.

kijk maar is op de site :) hoop dat dit geholpen heeft

Groetjes,
Jurjen

Dank allemaal voor jullie reacties!
Daar moet ik wat mee kunnen. Nu alleen nog droog weer, want ik heb een heli, geen boot.... ;-(

Back