Mooie plek voor off-road buggy

• Topicstarter Topicstarter SkydiverD
  • Startdatum Startdatum
S

SkydiverD

Guest
HA die mede-hobbynaren,

Ik had even een algemene vraag voor iedereen, en ik denk zeker dat er mensen bij zijn die mij kunnen helpen.

Wij zijn opzoek naar een mooi terrein omg. Stiens (vlakbij Leeuwarden) voor nitro off-road buggy's. Het liefst een beetje zand/grind.

Hopende op een aantal nuttige reacties.

Mvg.

Dennis

Ik ben ook naarstig op zoek naar een paar ultieme locaties in deze regio.
We hadden in Franeker een mooi braak stuk grond van beste afmeting maar daar staan sinds vandaag een partij hekken omheen.
Zo ben ik al eens een dag gaan rijden om te zoeken naar wat bijzonders maar kan weinig vinden.
Het moet er wel zijn, maar waar.

Ik ben van de week in Bakkeveen geweest........man! mocht je daar maar even los in de duinen! Maar dat mag niet.

Ik hoor dat ze wel eens in Appelscha, in de Kale Duinen rijden. Een enorme duinvlakte waar je volgens mij niet mag rijden ivm natuurregels.
Binnenkort ga ik daar eens kijken.

Locatie/regio opnemen in titel. Titel kun je wijzigingen door eerste bericht van een discussie te wijzigen middels

Laatst bewerkt:
Ik heb (mede)vanwege, het probleem van het lawaai, de overstap genomen, naar electro.
Wat een verademing,je kan opeens bijna overal rijden!

Tevens zien ze dit meer als " speelgoed " , dus ook nooit klachten, ideaal.

Ik heb (mede)vanwege, het probleem van het lawaai, de overstap genomen, naar electro.
Wat een verademing,je kan opeens bijna overal rijden!

Tevens zien ze dit meer als " speelgoed " , dus ook nooit klachten, ideaal.

Heb je gelijk in. Elektro is veel stiller.
Maar ik ben wel een eigenwijze. Op onze 1-1 boot hebben we ook nog steeds een tweetakt. Het geluid heeft ook wel een charme.
Maar als je niet al te kritisch bent, kun je op elk strand terecht met nitro.
We gaan morgen of overmorgen een dagje naar texel en daar heb je een heel groot strand aan de zuidkant.
We zijn daar al eens geweest en dat is erg leuk rijden aan de rand van de duinen.
Verder is het Makkumerstrand en Harlingerstrand ook een aanrader (voor de fries).;)

Laatst bewerkt:
Back