mooie schaalzwever gezocht!

• Topicstarter Topicstarter Acropilot
  • Startdatum Startdatum
A

Acropilot

Guest
hey beste modelbouwers!

misschien hebben enkelen al gemerkt dat ik de laatste tijd iets zoek in schaal (waaronder het "ik zoek een goede bouwkit" draadje)
nu ben ik beginnen denken om maar eens een mooie arf schaalzwever te kopen, men budget ligt rond de 150euro of beetje meer voor enkel het model.
ik bedoel dan wel zoals een echte fullscalezwever, maar dan in modelbouw, dus geen pylon achtig toestel, of met een zwart kapje, etc :P
dan is het ook de bedoeling om hem te gebruiken als motorzwever, dus eentje met een electromotor vanvoor (heb ik nog hoop van liggen, van trekkracht rond de kilo, of meer)
ik hoop dat jullie mij begrijpen :D
ohw, een intrekbaar landingsgestel of dergelijke hoeft niet, zou hem ook graag meenemen op reis met de auto, dus de span hoeft ook niet te groot zijn.
dus uit jullie smaak maar, en raad mij alstublief een mooie schaalzwever aan :D

groeten!

Hé samuel

Ik heb een super dimona 2.4m span. het is wel geen echte bouwdoos maar is echt een pracht van een motor zwever zeker als je hem ziet vliegen :d
Hier is een link met foto's en een filmpje http://www.hobby-lobby.com/superdimona.htm
Succes met je zoektocht.

Grz. Lawrence

Samuel,

Zoek eens op het forum naar de Bird of Time. Een oldtimer schaalzwever met een prachtige vleugel. Ik geloof dat Hobby in ook een bouwdoos heeft.

Erik

hmmmm, niet direct men smaak, maar alvast bedankt voor het antwoord, ik zoek meer iets als men boven vermelde link.

groeten!

of is het mogelijk om daar een electro motor in tes teken?
denk dat het best is dat dit draadje dan verplaatst wordt naar electro vliegtuigen.

ergens een mod. in de buurt? :P

greets!

prachtige kist inderdaad!
maar ik wil het liefst de 2meter en een half niet overschijen, maar alvast bedankt voor het aanbod!
maar ken jij toevallig deze cobra niet? of er mogelijkheid is om hem te motorizeren?

groeten!

zeer goede aankoop, ik heb geen ervaring met dit model maar het ziet er een PILATUS B4 uit, met een andere naam.
dit toestel zal tamelijk vlug moeten gevlogen worden.

hey simen, er staat nu even een draadje van in het electro vliegtuigen forum, het is dus inderdaad de sdz 36 cobra geworden, dit is een schaalkist, m.a.w. het model bestaat in het echt ook met de naam cobra, ik heb hier een linkje staan moest u geintresseerd zijn in dit model.
nu is men droom om deze kist alle sinds te vliegen op de cap blanc nez :D

eerst nog eens een pilootje zoeken van schaal 1/6,5

groeten!

Back