Morgan fuel - Coolpower heli 15%

Hallo Allemaal,

Heeft iemand al een verkooppunt gevonden waar je Coolpower heli 15% kan kopen? Net over de grens in dld zou ik op zich ook geen probleem vinden.

Ik heb op dit moment nog een paar kannetjes maar ben graag voorbereid :D

flycam bestaat volgens mij niet meer en ik wil eigenlijk niet overstappen op een ander merk.

Groeten,

Jan-Martijn

Volgens mij kan iedere LHS (local hobbyshop) die wel leveren, mits je tijdig bestelt.

En ik weet niet helemaal zeker, maar volgens mij heeft Henk de Haan in Roden dat spul ook wel op voorraad, die zit een stuk dichter bij Emmen dan Flycam, volgens mij?

Tenminste, ik heb meerdere keren mensen geholpen die hun spullen daar gekocht hadden, en die hadden meestal ook die Coolpower bij zich.

Groet, Bert

Oké super dank je wel voor de snelle reacties. Ik zal die meneer in roden gewoon een mailen. Je weet maar nooit.

Roden is goed te doen. Het kan denk ik wel uit om cool power hier te verkopen. Iedereen bij ons club vliegt er nu mee.

Ik ga gewoon een mailen, bedankt iig!

Hoi Jan-Martijn,
Modelbouw Bloemendaal in Bloemendaal. Niet in de buurt, maar ik rij vanuit Flevoland daar naar toe om het op te halen. Op sturen doen ze niet.
Groetjes, Nelis.......

Hallo allemaal,

HenkHelisport in roder verkoopt idd geen cool power meer. heb net mail contact gehad.

Nelis, dank je wel voor je tip. Bloemendaal is inderdaad niet in de beurt maar soms moet je wat :).

Mochten er nog meer leden een verkooppunt weten, graag posten. Ik denk dat daar wel vraag naar is.

full

In het hoekje zie je de jerrycan met nitro,
die vlieg ik nadat coolpower niet meer te krijgen was.

Op tijd bestellen , krijg je dat,
ik koop die in Leiden, Turfmarkt, Vliegshop, bij Dagobert en Steven

groetjes, Uwe

Laatst bewerkt door een moderator:
Back