Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bram Anker.Owen zei:Zaterdag:
Zonneschijn (%) 30
Neerslagkans (%) 30
Neerslaghoeveelheid (mm) 1
Minimumtemperatuur (°C) 13
Middagtemperatuur (°C) 19
Windrichting ZW
Windsnelheid (bft) 3
Zondag:
Zonneschijn (%) 40
Neerslagkans (%) 10
Neerslaghoeveelheid (mm) 0
Minimumtemperatuur (°C) 10/12
Middagtemperatuur (°C) 20/24
Windrichting Z
Windsnelheid (bft) 3
Zeg wie heeft deze weersomstandigheden geregeld??? Die is in elk geval de held van de week![]()
2 m (grond-vlieghand) + 21,5 m (lijnen tot hart model) + 0,75 (buitenvleugel)= 24,25 mOwen zei:Of de weergoden zijn blij met die maximale hoogte van 21 meter....
Lekker rustig![]()
FOX35 zei:Is het iets om met zoveel mogelijk mensen lid te worden van Almere, zodat we regelmatig eens een zater- of zondag kunnen afspreken? We zouden zelfs zo nu en dan collectief een dag vrij kunnen nemen en doordeweek een hele dag gaan LB'en. Mensen van Almere, is het ook mogelijk op deze manier lid te worden, dus zonder allerlei corvee-verplichtingen en zo? Wat kost de contributie als je al elders lid (en dus van de KNVvL) bent?
Ik heb ook voor het eerst wat serieus aan combattraining gedaan met Fred en John. Dat was erg leuk, maar ja, tenzij je een combat launcher gaat bouwen zoals Marco heeft moet je eigenlijk wel met drie man zijn, zodat er telkens twee kunnen vliegen en een kan opgooien.
Voor zover het om combattraining gaat (en dan niet F2D, maar 1,5 of 2,5cc diesel) is het wel handig dat je veel minder afhankelijk bent van een beschikbare asfaltbaan of gemaaid gras en weersomstandigheden dan bij stunt en MTR, dus wie organiseert er binnenkort eens een dieselcombattrainingsdag? Daarbij moet dan wel worden kort gesloten welk materiaal aanwezig zal zijn, zodat er wel tegen elkaar gevlogen kan worden.
Bruno van Hoek zei:Morgen dan maar weer?
Het hele terrein wordt toch nog wel iedere week gemaaid, hoop ik?
Bruno van Hoek zei:Morgen dan maar weer?
Het hele terrein wordt toch nog wel iedere week gemaaid, hoop ik?