motor draait even en valt daarna uit

• Topicstarter Topicstarter XAF
  • Startdatum Startdatum
X

XAF

Guest
hallo iedereen

de 2.5 cc motor op mijn carson start moeilijk en als ie dan start draait hij even en valt daarna uit.
Ligt dit aan de afstelling??

graag jullie deskundige raad

draait even in de form van 1 tot 2 sec.

dit kan zijn meer brandstof naar de carb pompen.
of te weinig brandstof door de afstelling draai de hoofd sproeier iets open onthoud hoe hij stond mocht het niet helpen kan je hem netje terug zetten.

1.jpg

is ontwerp fout je moet bij t starten eerst voldoende brandstof in de motor pompen. En daarna met half gas starten

Ik denk niet dat dat een ontwerp fout is hoor Ferdy.
De fabriek die gaat zo'n auto eerst uitvoerig testen voordat ze hem op de markt brengen.
Ik denk dat je motor juist teveel brandstof krijgt.
Want als je wilt starten heeft je motor juist VEEL brandstof nodig, wil je daarna je motor stationair laten lopen, dan heeft de motor minder brandstof nodig.
De motor krijgt dan dus nog steeds teveel brandstof en slaat af.
Draai je naald eens heeeeelemaal in en daarna 3 hele slagen uit. Start hem nu nog een keer en kijk wat er gebeurt.

voor dat je hem helmaal in draait onthoud hoeveel slagen hij stond dit door te tellen hoeveel slagen je hem indraait

Heb hetzelfde gehad namelijk en als je dan overal aan gaat draaien doet ie t helemaal niet meer

ik persoonlijk denk ook dat f3rdy gelijk heb.
maar je mag proberen wat je wilt maar zoals ik al eerder vermel;d heb onthoud je originele stand van de sproeiers want zoals p3rdy ook al zegt als je gaat draaien doet hij het niet dus is het belangrijk dat jehem terug naar origineel kan zetten

f3rdie heeft ook wel gelijk ik heb ook een carson en heb ook dat probleem nu ja en vooral nadat ik een benzine filter op mijn wagen heb geplaatst is het steeds erger geworden :S

f3rdie zei toen dat het tankje hoger moet komen maar ik heb al meer benzine auto's gezien waar dit ook niet het geval was maar waar wel gewoon alles goed werkten.

is dan misschien een hele lange brandstof slang een goedde oplossing ?

make sure dat er genoeg brandstof naar de motor gaat, even doorzichtige slangen erop en in de gaten houden, hety kan zijn dat je ergens lucht meezuigt

Back