motor en snelheidsregelaar voor m-chassis

• Topicstarter Topicstarter gerben1995
  • Startdatum Startdatum
G

gerben1995

Guest
hey, ik ben nieuw hier en ik heb een vraagje.

ik heb nog niet zo lang geleden een mini cooper van tamiya gekocht.
ik wil daar de zwaarste motor in steken omdat hij te traag rijd maar ik weet niet welke motor en welke snelhiedsregelaar ik dan moet kopen.
liefst zou ik de naam enzo van de motor en snelheidsregelaar weten. de prijs maakt niet uit. men mini is een m-chassis.

alvast bedankt

als de prijs niet uit maakt zou je ongeveer het snelste kunnen kopen wat er is een lrp 3,5 turns brushless setje of een mamba max setje.
Sphere Competition TC-Spec. + Vector X11 3.5 turns voor 315 euro
PK Model Racing

Als je nog is van je plek af wil komen zonder wiel spin zou ik geen 3,5t brushless er instoppen. Plus dat de tandwielen dat niet leuk gaan vinden.

Ik zou gewoon de standaard Tamiya TEU-101Bk gebruiken samen met de LRP stock motor die ze bij de M-Auto hebben gebruikt tijdens de winter cup of de LRP runner die in de M-Auto cup daar voor werd gereden. Geven beide een leuke snelheid en het M-Chassis kan deze goed aan.

Wil je nog harder zou ik voor een ander chassis gaan...

zou ik deze motor LRP-HPI Stock Challenge 23T of deze motor gebruiken Runner Special 2?

ik heb zelf met de runner gereden die was best goed alleen,hij ging niet zo heel lang mee.(ook bij andere mensen)
ik heb de lrp hpi challenger maar dan in de 17T versie,echt een goede motor.
ik denk dat de LRP-HPI Stock Challenge 23T een betere keuse is dan de runner.
ook iets duurder dacht ik

ja maar het geld maakt geen rol ze. dank je voor de info en ik ga die snelheidsregelaar en de motor gaan kopen volgende week. ik ga dan ook direct een andere bodie kopen want de mini is al wat geschaafd

ik weet het ook niet. het is men eerste en niet laatste wagen. maar ben nog helemaal nieuw in de sport. kga eerst met die motor beginnen en daarna naar zwaarder gaan. je mag niet vergeten dat ik ook nog niet zo oud ben he. maar ik heb heel wat geld op kant liggen voor men hobby

ik ben ook nog van plan om een modelbouwpakket te kopen maar ik twijfel nog tussen enkele auto's. ik blijf bij elektro want nitro mag ik spijtig genoeg niet kopen van men moeder. dit zijn enkele modellen die ik mooi vind maar ik weet nog niet de welke: 1/10 Subaru Impreza WRC MC 07 (TT01 & LED), RC VW GOLF GTI, RC NISSAN GT R
, 1/10 Citroen Xsara WRC (TT01) of 1/10 Ferrari ENZO (TT01). ik koop alles op de site www.mcmracing.com die winkel is niet zo ver van men woonplaats dus ik kan men bestellingen gewoon gaan afhalen

een tamiya mini is een heel leuk chassis en ook leuk om mee te rijden. Ga niet zwaarder als een gemiddelde 19 turns brushed motor. Doe je dat wel dan schrijf je je auto in no time af. Daar is dit model totaal niet voor gemaakt. Alle brushless motoren hebben namelijk teveel power voor de tandwielsets in de Mini. Let er wel op dat je regelaar de motor aan moet kunnen.

Dus geld maakt niet uit en je wilt het beste van het beste, nou aub dan:

Plettenberg Maxximum met een MMM op 4 cellen LiPo. Kom je uit op ongeveer 500 euro, maar dan gaat ie ook hard, écht hard.

Geen dank voor mijn fantastische reply

een tamiya mini is een heel leuk chassis en ook leuk om mee te rijden. Ga niet zwaarder als een gemiddelde 19 turns brushed motor. Doe je dat wel dan schrijf je je auto in no time af. Daar is dit model totaal niet voor gemaakt. Alle brushless motoren hebben namelijk teveel power voor de tandwielsets in de Mini. Let er wel op dat je regelaar de motor aan moet kunnen.
is de Dragon Brushless Sport Modified 10.5T = 19T brushed equivalent geschikt voor de mini?

lezen

is de Dragon Brushless Sport Modified 10.5T = 19T brushed equivalent geschikt voor de mini?

Het antwoord op je vraag staat al in het stukje dat je zelf aanhaalt !

steek lagers in de tandwielen en het enige dat dan verslijt zijn de voorste banden.
bij mij steekt er een 4.5 brushless in

Back