Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat je niet goed weet wat je nu beweert. Een Hobbywing is beslist leuk maar niet te vergelijken met een Tekin en dan hebben we het nog niet eens over de motor....Een teken is leuk maar erg prijzig, de HobbyWing Xerun 150a is kwalitatief net zo goed alleen maar de helft van de prijs!
Hoe goed iets is kan je niet alleen aflezen aan prijs.....
De Tekins zijn niet zaligmakend of heilig , die branden in de eerste serie met grote regelmaat af en de nieuwe schijnen het ook nog weleens te doen....
Dat soort problemen kom je met b.v. de Hobbywing 150A een heeeeel stuk minder tegen.
Terwijl die net zo vaak zo niet meer verkocht is als de Tekin , dus wat is dan beter :?:
350,- euro aan door gesponsorde rijders gehypte zooi die in rook op gaat of 150,- euro die gewoon blijft doen wat ie moet doen met misschien wat minder toeren hier en daar ? ;-)
En daar zit je ook gewoon fout. Het is gewoon een high-end motor/ESC combo en hoeft niet perse voor de wedstrijden gebruikt te worden. Ook doen veel Savage bashers behendigheids wedstrijdjes waar juist een stukje doseerbaarheid prettig is. Als je met preciesie over 2 bungelende touwtjes wilt rijden wil je niet dat dat met hokken en stoten gaat.
Ik geef toe dat een goede sensorless set best redelijk mooi doseerbaar is, heb je eenmaal sensored geprobeerd wil je niets anders meer.
Er is een verschil tussen upgrades en upgrades. Alu delen zal niets aan een auto veranderen dan soms verslechteren. Maar laat ik het omdraaien, waarom tegen de 1 zeggen dat die voor 2000 moet (!!) upgraden terwijl nu een 100 euro duurdere upgrade wat nog enigzins nut heeft beweren dat het overkill is?