motor/esc combo 1/8

Mja... ik vrees dat dit jouw mening tegen de mijne is maar mij zal je nooit iemand zien adviseren dat die 2000 euro MOET investeren. Overigens zegt jouw slechte eraring iets over het product waar overigens velen met plezier standaard mee rijden of zegt het iets over jou?
Ik heb in mijn leven al van alles gezien en weet heus wel of een upgrade het wel of niet waard is.

Ja, ik geef toe dat ik niet weet hoe hij er mee gaat rijden, maar weet jij het dan wel? Jij beweert ook alleen maar dat er met een Savage vol gas gereden wordt terwijl ik weet dat het niet altijd zo is.

Sensored geeft nu eenmaal een betere doseerbaarheid en die regelaar geeft ook nog meer opties om de boel naar je smaak te optimaliseren.

Maar ehm....

[mod]Nu weer ontopic![/mod]

Mja... ik vrees dat dit jouw mening tegen de mijne is maar mij zal je nooit iemand zien adviseren dat die 2000 euro MOET investeren. Overigens zegt jouw slechte eraring iets over het product waar overigens velen met plezier standaard mee rijden of zegt het iets over jou?
Ik heb in mijn leven al van alles gezien en weet heus wel of een upgrade het wel of niet waard is.

Ja, ik geef toe dat ik niet weet hoe hij er mee gaat rijden, maar weet jij het dan wel? Jij beweert ook alleen maar dat er met een Savage vol gas gereden wordt terwijl ik weet dat het niet altijd zo is.

Sensored geeft nu eenmaal een betere doseerbaarheid en die regelaar geeft ook nog meer opties om de boel naar je smaak te optimaliseren.

Maar ehm....

[mod]Nu weer ontopic![/mod]

Ik heb verder ook nooit beweerd dat iemand 2000 aan een baja MOET besteden, dat is iets wat jij van maakt. Ik heb alleen een voorbeeld gegeven van wat je voor 2000 aan nuttige upgrades kan kopen voor een baja.

Verder ontopic: Het is gewoon niet nodig een dure sensored set in een savage te stoppen. Wat heb je aan al die extra instellingen als je toch maar mee op een bmx baan of een grasveld rijdt?
Zelfde principe, als iemand vraagt welke banden die voor een traxxas XO-1 moet nemen, dan zeg je ook niet proline badlands, want dan kan je ook mee op strand rijden (ongeacht of je weet hoe die mee rijdt). Dus waarom wel een sensored set in een savage zodat je mee kan crawlen?
Zoals ik al zei, ik koop upgrade delen als die aan 1 vd 2 criteria voldoe. Betere wegligging of stevigere auto. Een sensored set voldoe niet aan beide criteria bij een savage, dus is het in mijn ogen een onzin upgrade net als allu draagarmen en bumpers.

Ik kan jullie vertellen het setje bevalt me prima. Om even op een oud onderwerp terug te komen. En voor EEN ik heb een setje fastlane alu extendet draagarmen gemonteerd en ook dat bevalt prima.

Ik kan jullie vertellen het setje bevalt me prima. Om even op een oud onderwerp terug te komen. En voor EEN ik heb een setje fastlane alu extendet draagarmen gemonteerd en ook dat bevalt prima.

Jouw draagarmen voldoe aan 1 van mijn 2 criteria voor upgrades. Jij hebt extended versie, dus een verbetering van de rij gedrag. Al had ik zelf rpm armen met hpi axle extenders.

Back