motor jengelt bij gas los

• Topicstarter Topicstarter 123teun123
  • Startdatum Startdatum
1

123teun123

Guest
hallo,

ik heb een probleempje met mijn auto. als ik mijn gas los laat dan jengelt hij. ik weet zo niet hoe ik het uit moet leggen. ik heb daar voor nog wel even met de afstelling lopen klooien en zelf denk ik dat het aan de lowspeed needle ligt of aan de lagers ergens in de moter. dit omdat er een klein beetje silver kleurige olie op de ondergrond lag.

ik zal later even een geluids fragment of een filmpje plaatsen voor meer duidelijkheid.

alvast bedankt voor jullie hulp!

Groetjes Teun

zilverkleurige olie kan natuurlijk slijpsel zijn van een lager oid gemengd met brandstof. Ik zou hem niet meer starten als ik jou was want ik denk dat er iets hard aan het slijten is.

mijn auto is een kyosho dst. nog niet erg oud. ik zal vandaag of morgen een video uploaden. ik heb deze video namelijk al gemaakt toen ik het hoorde, als ik het vliegwiel draai hoor ik niks schuren of zo.

bedankt voor het snel reageren!!

mijn auto is een kyosho dst. nog niet erg oud. ik zal vandaag of morgen een video uploaden. ik heb deze video namelijk al gemaakt toen ik het hoorde, als ik het vliegwiel draai hoor ik niks schuren of zo.

bedankt voor het snel reageren!!

als je er nu niet uitkomt stuur dan even een mail naar hansvdzande@home.nl

ik woon in tilburg oost en kan je zo helpen.

mvg Hans

bedankt voor je aanbod hans!
ik wacht nog even of er mensen weten wat het is, en weten ze dat niet dan laat ik van me horen!

alvast bedankt!

je kan zoiets vaak niet via een foto of video zien, een nitro motor moet je zien en voelen. zeker als er zilverachtige olie uitkomt. het jengelen kom vaak doordat de laagtoeren te arm staat.

ook kan ik voor je de motor helemaal goed afstellen.

Laat Hans er ff naar kijken.
Als je de auto in handen hebt zul je sneller erachter komen wat het is dan zo over het forum.

Back