Motor koelt te snel af...

• Topicstarter Topicstarter nitrostar
  • Startdatum Startdatum
ja als je over opwijk rijdt valt het reuze mee. ik wil wel gaan rijden alhoewel hij ongelofelijk uitbreekt vanachter. (kogellagers kapot wss en mijn zes kanten van wielen slijpen tegen de plastic. ik kan wel nog rijden ma niet goed( heb ik dat ooit gekund) :lol: . en de vanas zijn batterij pack is omzeep. dus miss dak vandeweek nog eens naar grimbergen rij voor em te depanneren.
sven. gaat het voor u dit weekend?
btw pakt maar een r4 plug want het gaat warm worden dit weekend.

voor mij gaat het altijd e dat weet je, maak zelf van ene half kapotte wagen een goede, kwestie van goed sleutelwerk en inprovisatie.

ja voor mij gaat het, vraag is alleen hoe lang het bij jou gaat duren dat die nieuwe wagen gaat meegaan e elwitten, je hebt nogal een voorliefde voor beton e :lol:

ben op dit moment nog in afwachting van men snelle uitlaat van bij pk racing en de universal swing swafts van bij RC racer die normaal dit weeknd in de bus zouden moeten zitten.

gtz

ik heb gebeld nor de vanas. em is een "mokke" aant versieren en gaat er dit weekend een dagje met weg. dus hij gaat iets laten weten wanneer hij afgesproken heeft en de andere dag gaan we dan gaan rijden.
ik ga wss straks naar tam models achter mijn bandjes en een battery pack voor de vanas. miss dak eens gaan zien voor kegelkens ook e.
moetek er meepakken voor u?

@nitroracer. hou het forum in het oog. k zal iets posten als het zaterdag of zondag is.
grtz

elwitten zei:
ik heb gebeld nor de vanas. em is een "mokke" aant versieren en gaat er dit weekend een dagje met weg. dus hij gaat iets laten weten wanneer hij afgesproken heeft en de andere dag gaan we dan gaan rijden.
ik ga wss straks naar tam models achter mijn bandjes en een battery pack voor de vanas. miss dak eens gaan zien voor kegelkens ook e.
moetek er meepakken voor u?

@nitroracer. hou het forum in het oog. k zal iets posten als het zaterdag of zondag is.
grtz

hmhm elwitten let op u taalgebruik e onze noorderburen kennen geen aalsters dialect e lol.
als je strakt bij tam gaat let dan op volgende e
1)neem belted banden 26mm dan heb je geen velgen meer nodig

enkel x patterns maar belted (dus niet die van in de kit e, zien er juist zelfde uit maar zijn belted en beter kwa grip)
en inserts 26mm medium 4stuks is al wat je moet hebben.

2)of je neemt 24mm velgen en banden dan heb ik nog de inserts ervoor

geen kegels maar van die platte padocks of hoe noemen die die kan je iet omverrijden e elwitten :wink:

by the way dit hoort eigelijk al bij ander topic banden

ik heb almijn velgen kapot gereden. allez ver toch. kzal wel zien wak kan betalen watn ik gaanmet mijn madam naar barcelona volgende maand. :)

vanas heeft juist een sms gestuurd. hij kan zaterdag om 1 uur (da wordt vrijdag weer niet lang uitzitten :D ) is dat goe voor u nitrostar?

Hey t'zit er dik in dak ook es langs kom. Als da mag he :lol: :lol: ?
Ikzelf ben van schoonaarde :wink: , ben al effe op zoek na mensen in men buurt die dezelfde hobby uitoefenen als ik...
Mss kunnen jullie me dan effe helpen men wagentje af te stellen??
Ik ben een totale beginneling op rc gebied, dus kan ng e hoop goede raad gebruiken he. :D
Dus da is op de parking van den honda in aalst dat jullie rijden???
Laat allezins ng ma iet weten he... :wink:

Srry vo de off-topic he gasten!! :D :D
m.v.g.

hoe meer zielen hoe meer brokken. of storing.
dus zeker afkomen :D ja tzou wel tof zijn moesten er meer mensen kunnen komen. dan altijd dezelfde drie. ik droog die ander twee toch met gemak af. 8)
wij zijn ook op zoek naar mensen van oostvlaanderen of omstreken die de hobby ook beoefenen.

dus als alles goe gaat is het zaterdag om 1 uur in het "wijngaardveld"
echt een proper parkingsken. maar levensgevaarlijke betonnen muren en stoepranden. i know. what the heck. EVERYBODY knows. buiten de vanas.
ma zijn tijd zal wel nog komen. :D

ok slecht nieuws. sven kan zondag vanas zaterdag. wanneer past het voor jullie nitrostar en juul kabas?
voormij gaathet alletwee 8)

Voor mij past het ook alletwee! Maar liefst zondag dan want zaterdag is schoonmaakdag :(

Dan kan ik zaterdag ook nog eens langs den albatros passeren voor gloeiplug R4 en sidewinder 16%!!! Zal ik zondag wel terug moeten afstellen (waar ik nog niet zo goed in ben) want rijd momenteel nog op 10%! Maar dan heb ik hulp hé :banana:

hulp? meestal ist daar iedereen voor zen zelven hoor :D
neenee. graptje.
we zullen zien wat we kunne doen natuurlijk.
ma de sven heeft er al veel verstand van. (bij mij begint het te komen.)
8)

no problemo stellen je blok in no time wel af hoor ;-) zie dat je de basic settings bij je hebt of weet voor je motorblok.

gtz je hoort nog van me dit weekend voor zondag

gtz

Damn kvrees dat zondag moeilijk ga worden, gingen normaal met de boot van mijne maat gaan varen, mooi weer en minder vrachtverkeer op de schelde dan he :wink:
Een ding is wel pos. kheb gisteren mijn bakse iet of wa afgesteld gekregen :D :D
Scheelt da veel mss 16% i.p.v. 10% :?: :?: :?:

wel hoe meer nitro hoe krachtigere verbranding in je motor waardoor hij heter wordt, maar dit wordt dan weer tegengewerkt doordat nitro ook een koelend effect heeft op je motor, wat wel heel miniem is hoor. Over het algemeen bij een hoger nitrogehalte draait je motor vlotter omdat hij beetje meer vermogen heeft.
Maar vooral het goed afstellen van je motor is meest doorslaggevend hoor elke motor kan je in een wip vrij snel op temp brengen als alle naalden en sproeiers juist geregeld staan.
Ps steeds eerst de hoofdnaald van je carb regelen dan pas je naald voor je toevoer van brandstof in lage toeren.
gtz

Back