Motor ompolen carson 14channel lcd?

Hallo medebouwers ff vraagje.

Wat voor soort ompoler kan je gebruiken op de carson 14channel lcd voor een motortje .
Heb wel wat inhuis maar weet niet welke erop kan.

Mvg leo

Om een motor vooruit en achteruit te laten lopen heb je een regelaar nodig. Is het een borstelmotor of een brushless exemplaar?
Op hoeveel Volt draait het ding? Voor een auto of boot? Dat soort info heb je nodig om een geschikte regelaar te kiezen. Gr. Klaas.

Hallo Klaas.
Je bent weer vlug toppie.
Ja het zijn 2 borstelmotoren van 6volt en is voor de ODIN (boot) .
Heb wel wat liggen in huis zoals de wetronic heavy ompoolmodule, die van robbe de oudere relaimodule, en ik heb die ps4a en besteld de psa4o en een Y-kabel.

Nog bedankt alvast Klaas

Mvg leo

Hallo Klaas.
Alvast heel erg bedankt voor je reactie en heb ze gelijk besteld 2x bij rc point .
Wel raar dat die andere ompolers er niet op kunnen op de carson 14channel lcd ,
Waarom is dat?
Had en heb altijd al meer ervaring met de robbe f14 zender die nu word omgebouwd tot 2.4g,
Maar als het werkt is het best .
MVG leo en tot horens

Geen idee waarom die oude dingen niet op je Carson werken. Er is wel wat Robbe apparatuur dat i.c.m. met 2,4 Ghz niet meer werkt, maar heb daar geen info over. Die CTI regelaars werken zowel op 40 Mhz alsook op 2,4 Ghz. heb ook een Robbe F14 met Navy-stick gehad, maar die beviel me niet. Kwalitatief prima ding hoor, maar met één hand twee motoren bedienen ligt me niet. Mijn oude MPX "stoeptegel" werkt beter en heeft ook mix mogelijkheden. Succes verder met de Odin. Gr. Klaas.

Hallo Klaas een goedemiddag.

Nee heb daar ook geen idee van waarom dat robbe spul niet op de f14 b.v. kan,maar heb jouw adviel opgevolgd en 2 maal die Thor gelijk besteld.
En ja ik de f14 2 maal 1 ervan is nu bij wetronic om die te laten ombouwen naar 2.4g,
Want heb daarvoor alle aparatuur voor liggen en ze zijn helemaal uitgebreid met switch en prop en dat spul zit al in de smit Ierland die je ook gezien hebt fat laat ik lekker zitten dat werkt perfect en ik heb er een twinstick op zitten dat kan ik met de linker hand makkelijk bedienen,en als de f14 weer terug is ben ik van de storingen af daar werd ik niet goed van schijnt te komen van de led verlichting hadden ze me verteld.
En dat arduino spul heb ik ff terzijde geschoven daar moet ik eens goed voor gaan zitten maar wil nu eerst deze 2 slepers klaar hebben vaarseizoen komt er weer aan en wil dat alles goed werkt.
Zet deze week een verslag van de omgebouwde ODIN op het forum die herken je niet meer terug ,word overigens geen bestaande sleper heb er zelf een draai aan gegeven en afgekeken van de taucher wulf 5,
Nog een prettige dag en spreek je

Gr.leo

Goedenavond Klaas.

Heb nog een vraagje ,die 2 Thor ompolers kunnen die op een schakel kanaal worden gezet van de carson 14channel lcd? Morgen heb ik ze binnen.

Nog een prettige avond, gr.leo

Het zijn regelaars. Om te gebruiken op een schakelkanaal moet dat kanaal wel 3 pulslengtes kunnen genereren. Gr. Klaas.

Hoi Klaas.

Ja zoiets vertelde je al ik had er al een keer een servo opgezet en die gaf de totale uitslag op de 3 standen switch ook op de trugverende switch dus lijkt me dan dat het kan.nou ga het zien morgen gelijk testen.
Nog bedankt voor je reactie.

Gr. Leo

Back