gister heb ik nog kunnen rijden niet uitgevallen ofso liep goed en redelijk rijk toen ik klaar was netjes weggezet enigste wat ik ''fout'' deed was oude nitro gebruiken maar hij liep prima dus maakte me geen zorgen. aan het inde van de rit hoorde ik een raar geluidt alsof er een steen in het tandwiel kwam ofso dus ik stopte en zette hem uit
vandaag wilde ik hem weer starten en maakte nogal een raar geluid. en toen stond hij vast dus had hem open geschroeft en zag ik brokken metaal van de onderkant van de zuiger in het carter liggen en heel veel metaal slijpsel in de cilinder en er kwam ook een zwarte residu uit met metaal slijpsel.
komt dit door de oude nitro? metaal moeheid? ik had het blok een tijdje gelede gerepareerd omdat er een braam in de cilinder bus zat en netjes opnieuw ingelopen na de reparatie.
mijn volgende motorblok wordt iedergeval een alpha f850 maar kan ik de resonatie uitlaat daar bij gebruiken om geld te besparen? die op de force zat die nu overleden is
vandaag wilde ik hem weer starten en maakte nogal een raar geluid. en toen stond hij vast dus had hem open geschroeft en zag ik brokken metaal van de onderkant van de zuiger in het carter liggen en heel veel metaal slijpsel in de cilinder en er kwam ook een zwarte residu uit met metaal slijpsel.
komt dit door de oude nitro? metaal moeheid? ik had het blok een tijdje gelede gerepareerd omdat er een braam in de cilinder bus zat en netjes opnieuw ingelopen na de reparatie.
mijn volgende motorblok wordt iedergeval een alpha f850 maar kan ik de resonatie uitlaat daar bij gebruiken om geld te besparen? die op de force zat die nu overleden is