Motor probleempje..?

[media=youtube]LGD2BWKfEzk[/media]

Omdat het mooi weer is wou ik weer lekker gaan testen met me heli :o

Maar al snel voelde dit niet goed..dus ff snel de rotor bladen eraf en ff kijken weer.. zodra ik al iets gas geeft en weer terug staat gelijk de motor stil (niet eerder gehad) Normaal draait de heli rustig uit I.p.v gelijk stilstaand

Iemand even oplossing

Of throttle calibreren omdat de ESC er even af is geweest?

Alvast bedankt:o

Laatst bewerkt door een moderator:
Jah nieuwe Tandwiel +lager met de hand draait die gewoon soepel.. maar tis gewoon zodra je de throttle weer onder zet slaat die gewoon vast .. zoalss in het filmpje.. alsof er een soort rem op zit..:o

Oke.. ik heb de heli eventjes los gedraait.. maar de one way lager loopt toch niet super soepel.. ik heb nog wel een nieuwe lager liggen.. wat is de beste manier om de lager te verwisselen zonder daf plastic te beschadigen..:o??

zase2uza.jpg

Best buy :rolleyes: originele esky onderdeeltjes.. was ook al gebeurd bij me flybar was 1 cm tegroot pff:(

Ps: zitten goede onderdelen in weer hoor :)

En hoe pas ik dat aan ? Kan ik dat zo gelijk even doen zodra me lager is vervangen :)

zie de handleiding van je esc daar staat het in beschreven ;)

zit wel erg veel verschil in de asjes.....:schrik:

Nick

Oke zal er morgen in kijken de lager is weer super gelukkug:o

Maar ik keek ff wat de motor deed op throttle hold.. naah ik ken zeggen dat was niet best:( alles sloeg letterlijk vast zelfs de rotor stond in 1 klap stil normaal draait die nog eventjes na :o

Maar ik ga pitte truste mensen!!

De rotor bouwt rustig zn toeren op en daarna vol op in de toeren:o zoals het hoort :) dus lekker zaterdag in zeeland beetje verder oefenen :D

Back