Motor problemen met tamiya

halo

ik heb een motor voor mijn tamiya ta-04 van een ongekend merk 15turns gekocht via 2dehands op de motor staat int groen speed machine , krijg de motor vanchter niet open
nu wat mijn probleem is ik heb geen compressie en ik heb al mn kabel ingangen en uitgangen al verdanderd door goudcontactjes nu nog altijd hetzelfde rijd op de grond slechts 5km/u
waaraan kan dat liggen ??

help!

kan je eens een foto plaatsen?? Kans bestaat natuurlijk dat je een gare motor hebt gekocht op 2dehands..... Kan ook aan je accu liggen of aan de vertanding of.... of....

Nou ik vind het opzich wel knap ..... Een electro motor die geen compressie heeft zoals de TS aangeeft..

Compressie is volgens mij iets wat je bij brandstofmotoren hebt ....

Maar goed...

Gok net als Rogier op een gare motor.... Probeer eens een andere als je die hebt liggen , werkt die wel is de motor gewoon op.

kan je eens een foto plaatsen?? Kans bestaat natuurlijk dat je een gare motor hebt gekocht op 2dehands..... Kan ook aan je accu liggen of aan de vertanding of.... of....

clip_image002.jpg

ik ga gewoon eens een andere motor kopen daar zal het probleem voolgens mij wel bij liggen hoor

bedankt .

Japie het gaat niet om het type motor motor, maar vooral om het alles gesoldeerd zit enzo, zodat we kunnen zien of alles goed is aangesloten.

Back