Motor / regelaar voor een Durango Dex410R

Goedemorgen iedereen

Ik ben op zoek naar een nieuwe motor/regelaar voor een mijn Dex410R.
Welke merken/modellen kunnen jullie me aanraden?

Hou er rekening mee dat een Durango verrekt weinig plaats heeft :p :cool:

Grtz
Kurt

Als beginner:
8.5 CS of speedpassion (V2 is goedkoper) of alien power of orion of LRP of GM

als je later meer panache wil een 7.5 erbij nemen.

regelaar: LRP/ Nosram huppeldepup of Tekin RS pro. Dat zijn de kleinsten die ik ken.

Op mijn B4 heb ik momenteel een Nosram regelaar en er
8,5 speed passion of 6,5 LRP X12 zitten. Op de Durango zit een 5,5t ez run combo...

Thanks kris, morgen gaan we nog eens rijden in Arendonk :)

Dat de 5,5 hard gaat weet ik na vorig weekend ook al, echte kanonskogel... Misschien dat ik mijn 8,5 speed passion in mijn B4 zet, de lrp x12 6,5 in de durango en dan een nieuw regelaartje aankoop ervoor.

Suggestie van een regelaar kris? Want veel plaats is daar niet eh...

Thanks kris, morgen gaan we nog eens rijden in Arendonk :)

Dat de 5,5 hard gaat weet ik na vorig weekend ook al, echte kanonskogel... Misschien dat ik mijn 8,5 speed passion in mijn B4 zet, de lrp x12 6,5 in de durango en dan een nieuw regelaartje aankoop ervoor.

Suggestie van een regelaar kris? Want veel plaats is daar niet eh...

ik ben kris niet maar toch...

Als beginner:
8.5 CS of speedpassion (V2 is goedkoper) of alien power of orion of LRP of GM

als je later meer panache wil een 7.5 erbij nemen.

regelaar: LRP/ Nosram huppeldepup of Tekin RS pro. Dat zijn de kleinsten die ik ken.

Oh sorry coöper erover geen gelezen...
Heb je wat meer concrete info over welke regelaar geschikt kan zijn van bvb lrp ?

Heeft er iemand een idee wat waarde van diffolie ik best kan gebruiken voor en achter? Hij wordt gebruikt in Arendonk, Kampenhout en Charleroi...

Grtz

Oh sorry coöper erover geen gelezen...
Heb je wat meer concrete info over welke regelaar geschikt kan zijn van bvb lrp ?

Heeft er iemand een idee wat waarde van diffolie ik best kan gebruiken voor en achter? Hij wordt gebruikt in Arendonk, Kampenhout en Charleroi...

Grtz

Denk eraan dat x12 6.5 eigenlijk 5.5 is, dus denk niet da het veel uitmaakt.

Diff olie, ik rij voor 15.000 en achter 7500.

Esc lrp is wel oke sxx bv, zit er bij mij ook in, maar ga eens kijken of ik er geen SP 2.1 in krijg.

Morgen eens kijken voor een andere regelaar en wat saddle pack lipo's.

Denk enerzijds de LRP Sphere Comp 2007, die qua budget wel heel leuk is, ofwel de LRP SXX TC Spec (80950), deze raden ze aan voor 4wd, om mijn LRP 6.5t X12 Octa aan te sturen in de Durango...

Wat is het verschil tussen deze regelaars?

haha inderdaad, heb die nog gekocht om ermee te gaan rijden :D
Moest hij te zijn, kan er nog altijd de 6.5T inkomen eh :D

Back