A
Akuma2000
Guest
Na jaren dromen van een RC autootje op brandstof, heb ik het eindelijk maar een gekocht (zag een aanbieding bij Conrad vorige week).
Goedkoop autootje voor 120 euro, dat is wel wat anders, want had altijd in gedachten om er 1000+ euro voor uit te geven.
Maar hiermee kan ik dus lekker oefenen voordat ik eentje koop van 1000+ euro!
Ik heb het volgens de handleiding ingereden (ruim een uur), maar krijg de afstelling niet goed voor elkaar.
Zodra ik vol gas geef (na 1-5 minuten warm lopen), gaat de motor toeren maken maar dan ineens (heel kort) zachter lopen en slaat het af.
Ik heb de hoofdsproeier al tig keer versteld (rijker, armer) en ook de stationairsproeier van alles geprobeerd.
Uiteraard in kleine stapjes, 1/16e slag.
Ik krijg de juiste afstelling dus niet
Heel erg frustrerend.
Hebben jullie enig tips/advies wat ik nog meer kan proberen?
Zie voor meer info/foto's van mijn wagentje hier:
Stadium Buggy Firestar 2WD (R2R, 1:10)
Thanks!
ps. Nog een andere vraag, is er een club in Rotterdam?
Ik heb flink wat gegoogled, kan helaas niks vinden.
Dichtsbijzijnde is in Dordrecht, jammer dat zo'n grote stad als R'dam geen goed vindbare club heeft op het internet
Goedkoop autootje voor 120 euro, dat is wel wat anders, want had altijd in gedachten om er 1000+ euro voor uit te geven.
Maar hiermee kan ik dus lekker oefenen voordat ik eentje koop van 1000+ euro!
Ik heb het volgens de handleiding ingereden (ruim een uur), maar krijg de afstelling niet goed voor elkaar.
Zodra ik vol gas geef (na 1-5 minuten warm lopen), gaat de motor toeren maken maar dan ineens (heel kort) zachter lopen en slaat het af.
Ik heb de hoofdsproeier al tig keer versteld (rijker, armer) en ook de stationairsproeier van alles geprobeerd.
Uiteraard in kleine stapjes, 1/16e slag.
Ik krijg de juiste afstelling dus niet

Hebben jullie enig tips/advies wat ik nog meer kan proberen?
Zie voor meer info/foto's van mijn wagentje hier:
Stadium Buggy Firestar 2WD (R2R, 1:10)
Thanks!
ps. Nog een andere vraag, is er een club in Rotterdam?
Ik heb flink wat gegoogled, kan helaas niks vinden.
Dichtsbijzijnde is in Dordrecht, jammer dat zo'n grote stad als R'dam geen goed vindbare club heeft op het internet