motor slaat af

IMG_20110922_164604.jpg

hier ff een foto

Zal hem vergelijken met de mijne, volgens mij moet daar inderdaad een schroefje in... Meld je vanavond wel

Zal hem vergelijken met de mijne, volgens mij moet daar inderdaad een schroefje in... Meld je vanavond wel

ik weet wel zeker dat daar een schroefje moet anders kun je zo in de caburateur kijken en dat gat gaat er dwars doorheen dus daar moet wel een schroefje zitten (RVB-M25.007) want anders zuigt ie valse lucht.

@hans,

hoezo een thermometer ik spuug meestal gewoon een keer bovenop de koelkop.
en anders met een thermometer hoeveel graden??

ja dat is waar en waar moet je dan precies meten bij de gloeiplug of verder naar boven.
maar volgens mij word hij niet te warm heb dat al wel eens gehad maar dan slaat hij af en krijg je hem eerst ook ff niet meer een tot hij is afgekoeld maar nu eerst maar eens zorgen dat we aan RVB-M25.007 kunnen komen Rcracingtwente heeft nog niet terug gemaild anders woensdag of anders zaterdag ff aan mijn vader vragen om naar Enschede te gaan maar dan weten we nog niet of ze die wel hebben want daarover hebben we een mailtje gestuurd.

op de plug via de bovenkant, bovenop dus.

als je motor al afslaat als hij warm is en dan niet meer aan de praat te krijgen is, vraag ik me af hoe veer heen de motor is.
is de compressie nog wel goed?

mvg hans

ja de compressie is goed ik kan hem nog aan de trekstarter optillen (ong 8-10L mee gereden) maar dat was al paar maanden geleden toen had ik hem te arm staan en toen sloeg hij af toen kreeg ik hem niet aan toen heb hem af laten koelen en toen weer hoofdsproeier iets losser gezet en toen ging het goed dan krijg je hem ook weer aan. het rare is dat als hij afslaat als je al hebt gereden, gebeurt niet vaak alleen nu omdat de carburateur los zat en de motor dus valse lucht zoog, maar dan voel de de ene keer weinig compressie en de andere keer veel als de motor al warm is.

Het ligt wel gewoon aan de caburateur heb eindelijk na la g wachten tot ie bij rcracingtwente kwam toch maar in oostenrijk bestelt nu binnen binnenkort maken en als het beter weer is weer rijden

Back