motor smit rotterdam

heeft iemand ervaring met het inbouwen van een motor van een accuboormachine in een sleper, smit rotterdam waar ik mee bezig ben, mijns inziens zou dat moeten kunnen.

groeten, roelie.

heeft iemand ervaring met het inbouwen van een motor van een accuboormachine in een sleper, smit rotterdam waar ik mee bezig ben, mijns inziens zou dat moeten kunnen.

groeten, roelie.

Ik denk: als dat je dan een grote stroomvreter heb:confused:
Want met zo.n akku wat er in zit.
doe je ook niet lang hoor.
Em met de vertraging draaid het te langzaam
mvg
Frederik:D
En zonder vertraging gaat het veel te hard.
Dan kan je beter een motor van zo.n koelvin van een auto pakken

Hallo, een moter van een accuboormachine kun je best vergelijken met de speed 700 motoren, welke dan gebruikt worden in de speedboten met 12 à14 cellen, waarmee men dan ongeveer een 10-tal minuten kan varen op volle snelheid.:teacher:
Inderdaad zoals Frederik al zei, kun je beter een koelmoter of een ruitenwissermoter van een auto nemen om in een werkschip te plaatsen.

Mvg.Speedy Bob.:sniper:

Hallo Roelie

In al mijn boten,twee boven water en twee duikboten,zitten kachel ventilatoren uit suzuki alto's ,zijn 60 mm rond en maken 3500 toeren/min.
In mijn Tigertank zitten kachel ventilatoren uit BMW 3 serie,die zijn wat zwaarder en zijn ook 60 mm rond.
Bijna alle kachelventilatoren maken rond de 3500 omw./min.en zijn ook 12 polig,energie zuinig!

Gr Joop

Back