Motor start niet.

als je de volgende meeting ook komt, moet je het me even helpen herinneren. Ik heb een app op mijn mobiel, waarmee je de snelheid kunt meten!

Ik heb mijne een poosje geleden getest. Hij ging toen 45 met een wat te rijk afgestelde motor. Ik heb het gemeten door een baan van 3 meter uit te zetten, het te filmen en op de computer kijken hoeveel frames hij over dat stuk baan doet. Vereiste is wel dat je weet hoelang je camera over 1 frame doet.

als je de volgende meeting ook komt, moet je het me even helpen herinneren. Ik heb een app op mijn mobiel, waarmee je de snelheid kunt meten!

Het is weer op dezelfde locatie toch? Prisma terrein ofzo?
Wellicht zijn ik en mijn oom ook aanwezig, nog even kijken.

ja mijn ishima heeft ook bijna 2 maanden stil gestaan hij wou wel starten maar sloeg telkens af luchtfilter schoon maken en hij deed het weer nu is alleen het schroefje wat de carburateur vast houd eruit getrilt.

@gurjen95 ja is gewoon een speciaal onderdeel die dat vast houd hebben ff een mailtje gestuurd naar rcracingtwente om te vragen of ze die hebben en zo niet of ze die kunnen bestellen. het onderdeel staat ook in de handleiding RVB-M25.007

Back