Beste mensen,
Ik heb een probleem met mijn Robitronic Mantis,
een poosje geleden wilde de motor niet starten. Aangezien deze auto het toch even niet deed had ik de ontvanger even in mijn TT-01 gezet omdat daar de ontvangerantenne kapot was. een tijdje daarna heb ik de motor weer geprobeerd te starten en toen startte hij meteen. ondertussen heb ik een nieuwe ontvanger besteld. toen die binnen was alles geïnstalleerd en ik dacht: Rijden maar. Helaas had ik toen weer het zelfde probleem als eerst.
Nou kan dat natuurlijk aan van alles liggen maar ik vind het gek dat hij het eerst niet deed, toen wel, en toen weer niet zonder dat ik eigenlijk iets veranderd heb. Wie kan mij helpen, want ik wil weer rijden!
Btw:
-De motor geeft geen teken van leven.
-Gloeiplugbatterij zit vol.
-Gloeiplug gloeit goed (is niet uit te blazen).
-Brandstof zit in de motor.
-Motor wordt altijd voorverwarmd en start dan meteen na 2 rukjes.
Die keer dat de motor dus wel startte was ook al na 2 rukjes.
Ik weet niet of ik hiermee genoeg info geef?
Alvast bedankt
.
Ik heb een probleem met mijn Robitronic Mantis,
een poosje geleden wilde de motor niet starten. Aangezien deze auto het toch even niet deed had ik de ontvanger even in mijn TT-01 gezet omdat daar de ontvangerantenne kapot was. een tijdje daarna heb ik de motor weer geprobeerd te starten en toen startte hij meteen. ondertussen heb ik een nieuwe ontvanger besteld. toen die binnen was alles geïnstalleerd en ik dacht: Rijden maar. Helaas had ik toen weer het zelfde probleem als eerst.
Nou kan dat natuurlijk aan van alles liggen maar ik vind het gek dat hij het eerst niet deed, toen wel, en toen weer niet zonder dat ik eigenlijk iets veranderd heb. Wie kan mij helpen, want ik wil weer rijden!
Btw:
-De motor geeft geen teken van leven.
-Gloeiplugbatterij zit vol.
-Gloeiplug gloeit goed (is niet uit te blazen).
-Brandstof zit in de motor.
-Motor wordt altijd voorverwarmd en start dan meteen na 2 rukjes.
Die keer dat de motor dus wel startte was ook al na 2 rukjes.
Ik weet niet of ik hiermee genoeg info geef?
Alvast bedankt

Laatst bewerkt: