motor verkeerd?

• Topicstarter Topicstarter mobius
  • Startdatum Startdatum
M

mobius

Guest
Ik ben pas klaar met men protech Edge 540, nu blijkt echter dat de motor duwt i.p.v. trekt! Heb niets moeten solderen aangezien het pakket reeds met de nodige aansluitingen voorzien was. Wil dit zeggen dat ik de motor ga moeten loskoppelen en terug solderen of is er een andere oplossing?

Grtz,

marc

is het borstelloos of niet? De enigste optie is 2 motor draden omwisselen. Bij bostelloos dus 2 van de 3, bij niet borstelloos beiden. NOOIT die van de regelaar naar de accu.

Is geen borstelloos, die 2 bruine plakjes die juist voor de aansluiting hangen dienen die ook mee verwisseld te worden?

Denk dat ik toch maar even een mail ga sturen naar Protech, blijkt dat de motor muurvast in de houder zit en kan hem niet solderen zonder het toestel te smelten :| En ik die dacht dat ik met reeds voorziene aansluitingen beter af was.. :?

Euhm... Oeps :oops: (gewoon even stekker omgedraaid) Thanx voor de hulp

Misschien beter dat dit topic even verwijderd wordt :wink:
Juist men maiden met de EDGE 540 gedaan, ben nog niet lang bezig met modelbouw maar dit type ligt me echt wel. Dacht dat de minimag men toestel was maar moet men mening bij deze herzien, geeft mij maar een shocky.. :)

Ja dacht dat ik er wat problemen mee ging hebben maar heb ineens ook een MX-12 zender aangeschaft en de uitslagcurve wat aangepast. Blijkbaar heeft dit toch goed geholpen aangezien ik onmiddelijk 10 minuutjes gevlogen heb en best wel wat rols gedaan zonder in de fout te gaan. Moet nu enkel nog de uitslag van het hoogteroer wat aanpassen aangezien ik hem niet eens in een looping kon trekken.. :) Passen jullie de uitslagcurve in het hoogteroer ook aan of gewoon de volle lading?

ligt eraan hoe je wilt vliegen. Rustig wat expo en verminderde uitslag maar voor 3Den veel en minder expo.

Als hij niet goed met de neus omhoog wilt kan je ook het zwaaretpunt iets naar achteren leggen.

Back