Hey allemaal,
Ik heb nu een TT-01, harstikke leuk allemaal maar ik wil er wat verder in gaan aangezien elektro me gewoon heel erg interesseert.
Nu heb ik me helemaal suf gezocht naar TA-05's, hele leuke auto.
Maar nu kwam ik op de HotBodies Cyclone S en ben er helemaal verliefd op.
Ik wil hier een brushless setje op zetten. Ik kan natuurlijk wel eerst brushed rijden (hier heb ik ook al een regelaar voor liggen), maar uiteindelijk ga ik toch over op brushless dus dat vind ik een beetje geld weggooien.
Maar nu vraag ik me dus af, hoeveel turns brushless zal ik hier op leggen?
Het gaat me meer om lekker rijden op parkeerplaatsen. Hier zet ik met wat pylonnen een baantje uit om lekker te rijden, samen met wat andere mensen.
In mijn TT-01 gebruik ik nu een goedkoop brushed motortje van 21 turns en standaard vertanding, maar het mag van mij wel allemaal wat sneller.
Ik las hier overal dat er bij clubs gereden wordt met onder andere
10.5t 5 cellen
13.5t 2s lipo
Nu heb ik geen 5 cel packs, maar wel 6 cel. En ik heb ook 2s en 3s lipo.
Wat zouden jullie me aanraden?
Groetjes
Erik
Ik heb nu een TT-01, harstikke leuk allemaal maar ik wil er wat verder in gaan aangezien elektro me gewoon heel erg interesseert.
Nu heb ik me helemaal suf gezocht naar TA-05's, hele leuke auto.
Maar nu kwam ik op de HotBodies Cyclone S en ben er helemaal verliefd op.
Ik wil hier een brushless setje op zetten. Ik kan natuurlijk wel eerst brushed rijden (hier heb ik ook al een regelaar voor liggen), maar uiteindelijk ga ik toch over op brushless dus dat vind ik een beetje geld weggooien.
Maar nu vraag ik me dus af, hoeveel turns brushless zal ik hier op leggen?
Het gaat me meer om lekker rijden op parkeerplaatsen. Hier zet ik met wat pylonnen een baantje uit om lekker te rijden, samen met wat andere mensen.
In mijn TT-01 gebruik ik nu een goedkoop brushed motortje van 21 turns en standaard vertanding, maar het mag van mij wel allemaal wat sneller.
Ik las hier overal dat er bij clubs gereden wordt met onder andere
10.5t 5 cellen
13.5t 2s lipo
Nu heb ik geen 5 cel packs, maar wel 6 cel. En ik heb ook 2s en 3s lipo.
Wat zouden jullie me aanraden?
Groetjes
Erik