motor wil niet starten

• Topicstarter Topicstarter brandoneenink
  • Startdatum Startdatum
B

brandoneenink

Guest
ik heb gereden met mijn auto en hij was vies door het zand.en heb hem met een compressor schoon gemaakt en toen deed die het niet meer komt dat door het door blazen.?

alvast bedankt!

Laatst bewerkt door een moderator:
hallo"

ik heb mijn buggy aan het lopen gekregen maar nu zijn de tandwielen versleten en als je dus gas geeft dan gaat die niet voor uit .maar als die versleten zijn kun je hem dan nog gewoon aan starten?
maar dat zijn volgens mij 2 tandwielen van gas en rem en zijn die ook in staal te verkrijgen

alvast bedankt!

Kap nu eens om ieder keer een nieuw topic aan te maken!
Je hebt nu 4 topics lopen over het opstarten van je auto.

En ja, motoren kunnen altijd gestart worden zonder tandwielen, zijn ze versleten moet je gewoon nieuwe komen.... as simple as that!

Of ze in staal verkrijgbaar zijn kan je zien in je manual bij de option parts.

oke dit is de laatste maar hij deed het eerst wel maar er zat wat veel modder aan en heb ik hem met een compressor een beetje afgespoten en toen deed die het niet kan er zand ergens in gekomen ?en is afspuiten slecht?

een goede auto kan een hoop hebben hoor
mits je de luchtfilter er af heb gehaald en daar je zand en modder in heb lopen spuiten moet er niks aan de hand zijn

Ik blaas hem altijd af met perslucht en hij doet het nog steeds.
En je moet ook niet lukraak spuiten want dan blaas je ook alle lagers en dergelijke vol met gevolg veel slijtlage.

Maar komt het door het schoonmaken heb je ook nog meer gedaan dan alleen blazen? Je hebt van die mensen die auto afspoelen met water:roll:

Ik blaas hem altijd af met perslucht en hij doet het nog steeds.
En je moet ook niet lukraak spuiten want dan blaas je ook alle lagers en dergelijke vol met gevolg veel slijtlage.

Maar komt het door het schoonmaken heb je ook nog meer gedaan dan alleen blazen? Je hebt van die mensen die auto afspoelen met water:roll:
je kan hem ook gewoon onder de douche afspoelen of in de vaatwasser zetten.

geen probleem mits je je motor, tank en electronica er uit haalt en daarna alles goed in de wd40 zet

je kan hem ook gewoon onder de douche afspoelen of in de vaatwasser zetten.

geen probleem mits je je motor, tank en electronica er uit haalt en daarna alles goed in de wd40 zet

Nou ja kan misschien wel maar dat risico neem ik niet alle je bouten en schroefen dan en je diffs.

Back