motor wil niet starten

• Topicstarter Topicstarter brandoneenink
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

brandoneenink

Guest
mijn motor wil niet starten na het schoon spuiten met een compressor.is er denk je ergens zand in gekomen?

srry voor die topics maar moet het graag weten.

alvast bedankt!

Tja, zou zomaar kunnen.
Wat voor motor is het? Wat heb je allemaal geprobeerd om 'm te starten?

In deze tijd van het jaar krijg je ook last van de kou. Beste is om de carb. iets rijker te zetten en bij voorkeur niet steenkoud te proberen starten. Zet 'm een uur binnen in de (verwarmde) kantine, dan naar buiten en meteen starten.

mijn motor wil niet starten na het schoon spuiten met een compressor.is er denk je ergens zand in gekomen?

Ik kan niet anders dan Roelof gelijk geven. Lees je eerst eens in bij de sticky's en leer over de werking van een forum.Als je denkt sneller een antwoord te krijgen door maar iedere keer een ander topic aan te maken dan heb je het goed mis. sterker nog je scoort er niet bepaald vrienden mee. Je zou eens kunnen beginnen met te vertellen waar je vandaan komt ( regio) misschien dat er dan wel iemand is die je wil helpen. Treugkijkend op je postings zie ik dat je de tandwielen al kapot gespoten hebt met een compressor en nu de motor weer ?

al 3e keer zelfde topic.....tsss. gewoon motor uit elkaar halen, weken in de diesel. schoonmaken en weer in elkaar zetten. starten en lopen maar weer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back