Motor zuigt geen branstof aan

Hallo,
Ik heb een Kyosho Outlaw Rampage Truck en heb er heel lang niks meer mee gedaan. Ik heb er een jaartje geleden een nieuwe motor voor gekocht, maar die heeft nog niet kunnen lopen. De brandstof is goed, en alles zit goed aangesloten. Alleen zuigt de motor zelf geen brandstof aan dus kan hij ook niet gestart worden. Wie weet hoe dit kan komen?
Het kan ook zijn dat de brandstoftank niet goed meer is maar ik weet ook niet waar ik een nieuwe kan vinden.
BVD,
Leon

Blaas eens op het slangetje dat vanaf de uitlaat naar de tank gaat. Komt er dan bij het slangetje wat aan de carburateur zit brandstof uit. ?? Gebeurt dit wel, ff kijken of de tank goed dicht zit.

wat ik dan doe: gas vol open, uitlaat en luchtinlaat dicht en 3-5 keer trekken aan de starter. mocht die het dan toch niet doen, kan je altijd nog de carb er even uithalen en alle onderdelen voor zich controleren of het nog wel werkt. je kan ook je brandstofleiding van je carb halen en even op het slangetje dat vanuit de uitlaat naar de tank gaat blazen. stroomt de benzine er dan uit, ligt het toch echt aan je carb of motor

rens

Back