Welke winkel heeft 'm je eigenlijk verkocht?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je zal wel inderdaad eerst de folie moeten verwijderen alvorens je de glasmat kan aanbrengen.Even over die glasmat/ dat glasweefsel.. kan dat achteraf nog bij een al kant en klaar bespannen vleugel? Of mag je dan gelijk al folie e.d. gaan verwijderen en het hele uiterlijk van het ding al verpesten?
Dat is het ook... :cry:DualdudE zei:Als het echt nodig is lijkt me dit wel een zware design fout.
Bruno van Hoek zei:Dat is het ook... :cry:DualdudE zei:Als het echt nodig is lijkt me dit wel een zware design fout.
Die ARF Charter vliegt als een engeltje met een OS .25 LA . Ik moet er niet aan denken, wat er kan gebeuren als een nieuweling er een .36 op zet.
Kijk, ik houd zoiets wel heel, maar daar heb jij als beginnend vlieger zo weinig aan. O ja, ik heb met zo'n .25 geen problemen bij windkracht 5...
Theo Coenen zei:Dit komt waarschijnlijk door de motordomping. Als je zeker weet dat je genoeg snelheid hebt effe het gasdicht trekken en het model komt los maar dan ook direct weer volgas geven.