motor

• Topicstarter Topicstarter Boerkuh Dimi
  • Startdatum Startdatum
B

Boerkuh Dimi

Guest
hallo allemaal,

Ik heb lange tijd geleden een rc poison motor voor trucks besteld, maar nu kreeg ik deze week het jammere nieuws dat deze niet meer geleverd kunnen worden. Ik had levertermijn gevraagd voor de truckpuller of die truckmotor van carson, maar deze zou ik pas eind augustus hebben.

Ik wou graag toch mijn truck rijdend hebben, maar op lagere toeren. Nu heb ik hier nog enkele motoren liggen op 12V met meerder wikkelingen. Als ik hier nu max 7,2V op aansluit, kan dat dan kwaad voor de motor, en gaat deze ook werkelijk trager lopen dan de originele motor van Tamiya?

Ik vraag dit omdat ik zelf niet veel ken van elektronica.

groeten

Wie helpt?

Bedankt voor de snelle reactie, ik ga morge eens een testje doen om te kijken of ze nie te traag lopen of te snel, en of de truck nog sterk genoeg is.

groeten

PS: Ik heb een maand geleden super single velgen en banden van carson besteld, deze ben ik vandaag gaan afhalen en nu bleek dat deze niet gechromeerd waren. Is dit normaal of is dit een fout van carson? Voor mij maakt het niet veel uit, want ik wou ze toch eigenlijk wit maken, maar het was maar een vraagje.

groeten

ja het maakte toch niet uit, want ik zou een combinatie van zwart met wit willen maken. De truck volledig zwart, met hier en daar wat chrome en dan witte velgen.

groeten

dan is het maar goed dat je geen chrome velgen hebt.

verf op chroom spuiten is een ramp. kost veel meer tijd.

dan is het maar goed dat je geen chrome velgen hebt.

verf op chroom spuiten is een ramp. kost veel meer tijd.

Ja idd, maar mijn achterste velgen zijn wel nog chrome. Dus daar zal nog wat werk aan zijn. Maarja, dat heb ik er voor over.

Groeten

hallo
met nagelremover haal je chroom van kunstof af,
staat ergens op t forum bij spuitcabine meen ik,
groeten markioo

hee

ik heb een keer iemand met soda chroom van onderdelen af zien halen.
misschien heb je er wat aan.

groetjes erik:cool:

Ik heb mijn 12V motor getest, en hij is ideaal. De truck rijdt wel niet meer zo snel, maar is wel ideaal voor traag achteruit rijden e.d.

Maar nu is mijn vraag, kan het kwaad als ik deze motor er voor altijd laat inzitten, ik bedoel, doet dit iets voor mijn snelheidsregelaar? Want eigelijk krijgt die nu maar max 7,2V he

groeten

dit kan geen kwaad alleen je motor krijgt minder stroom.wat de velgen betreft wij hebben chromen velgen ook gewoon gespoten niet te dik spuiten liever een keer meer .
vr.gr.adrie en pieter

Laatst bewerkt:
Ok bedankt, hier een voorsmaakje van hoe mijn truck ongeveer gaat worden. (dit is niet mijn truck, maar een foto die ik gevonden heb op het duitse forum) Zo wordt ie, maar de mijne is in het zwart en langs de zijkanten krijgt ie chromé buizen en de spiegels gaan ook grotendeels uit chromé bestaan (eigen ontwerp spiegels). En op de tweede foto is een voorbeeld hoe ik mijn bumper wil, maar het kan ook zijn dat ik deze gewoon wat ga verlagen, daar ben ik nog niet uit.

img5091s.jpg

De Asfalt Rockers :: Album

groeten

Back