R rickmet1 12 dec 2009 #1 Hallo ik heb een nikko rc motor en ik vroeg me af wat voor formaat motor er in zit
savage .26 picco Forum veteraan 12 dec 2009 #4 In de Nikko's wordt veelal gebruikt gemaakt van een 380 size motor. Niet echt de moeite waard om mee te gaan lopen klooien , de electronica van de Nikko's is zeer beperkt
In de Nikko's wordt veelal gebruikt gemaakt van een 380 size motor. Niet echt de moeite waard om mee te gaan lopen klooien , de electronica van de Nikko's is zeer beperkt
R rickmet1 12 dec 2009 #5 `dat weet ik maar ik wou alles vervangen en nieuw spul indoen meeste spullen heb ik namelijk nog liggen
`dat weet ik maar ik wou alles vervangen en nieuw spul indoen meeste spullen heb ik namelijk nog liggen
savage .26 picco Forum veteraan 12 dec 2009 #6 Als je een beetje redelijke regelaar hebt zou je er waarschijnlijk wel een (vertimede) speed 400 in kunnen leggen. Daarmee zul je een stuk harder kunnen gaan als het standaard motortje.
Als je een beetje redelijke regelaar hebt zou je er waarschijnlijk wel een (vertimede) speed 400 in kunnen leggen. Daarmee zul je een stuk harder kunnen gaan als het standaard motortje.